ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمد هادی، مدیرکل پست استان تهران، از ارائه خدمات گسترده پستی برای سیوششمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران خبر داد. به گفته وی، سه باجه در محل مصلی، 12 واحد پستی ثابت و 10 واحد پستی سیار در سطح شهر مستقر شدهاند تا فرآیند ارسال و دریافت مرسولات ناشران و خریداران کتاب تسهیل شود.
مدیرکل پست استان تهران همچنین با اشاره به تجربه سالهای گذشته، از ارتقای سطح خدمات پستی در سال جاری با تکیه بر برنامهریزی گستردهتر و بهکارگیری زیرساختهای بهینه خبر داد.
هادی اظهار داشت: پست استان تهران با رویکردی نوین و برنامهریزی جامع، امسال خدمات پستی مطلوبتری به ناشران و علاقهمندان کتاب ارائه خواهد داد.
وی افزود: با بهرهگیری از زیرساختهای پیشرفته و اجرای فرآیندهای هوشمندسازی، زمان رهسپاری مرسولات و احتمال بروز خطا به حداقل رسیده است؛ امری که نقش موثری در افزایش رضایت مشتریان داشته است.
مدیرکل پست استان تهران همچنین اعلام کرد که در بخش فروش حضوری، ارسال مرسولات از محل غرفه ناشران از طریق باجههای مستقر در نمایشگاه انجام میشود. در بخش فروش مجازی نیز امکان ثبت سفارش کتاب از طریق سامانه اینترنتی نمایشگاه کتاب و با استفاده از سرویس تجارت الکترونیک شرکت پست فراهم شده است.
مدیرکل پست استان تهران تصریح کرد: با توجه به افزایش تقاضا برای ارسال کتابها، جانمایی واحدهای پستی ثابت و سیار در مناطق پرتردد تهران انجام شده است. آدرس این واحدها به شرح زیر است:
آدرس سه باجه پستی مستقر در نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران:
آدرس 12 واحد پستی ثابت در نقاط مختلف شهر:
آدرس 10 واحد پستی سیار (مستقر با کامیون و کامیونت):
هادی با اشاره به اینکه خدمات جمعآوری و ارسال مرسولات به مقصد، بهصورت روزانه انجام میشود، اظهار کرد: در صورت عدم توزیع موفق مرسولات در مقصد، واحدهای پستی مربوطه این مرسولات را به مدت 10 روز در باجههای «معطله» نگهداری خواهند کرد.
وی در پایان از مشتریان خواست هنگام ثبت سفارش، آدرس دقیق و کد پستی گیرنده را بهطور کامل روی مرسوله درج کنند. او این اقدام را عاملی مؤثر در کاهش خطاهای احتمالی و تسهیل روند تحویل مرسولات دانست.
انتهای پیام/