برقیسازی ناوگان اتوبوسرانی تهران به مرحله تثبیت رسید
اقتصاد ایران: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: در دوره ششم مدیریت شهری، پروژه برقیسازی به مرحله تثبیت رسیده و با رفع چالشهای فنی شاهد بهترین عملکرد ناوگان برقی خواهیم بود.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، احمد قیومی با اشاره به جایگاه تخصصی شرکت واحد در حوزه مدیریت فنی ناوگان گفت: تمامی مراحل نوسازی، بازسازی و خرید ناوگان بر پایه بررسیهای کارشناسی و با نظارت دقیق کمیتههای تخصصی انجام میشود و هیچ اقدامی بدون تأیید فنی صورت نمیگیرد.
وی با بیان اینکه روند نوسازی و برقیسازی ناوگان اتوبوسرانی در چارچوب سیاستهای شهرداری تهران ادامه دارد افزود: در چارچوب قراردادهای منعقدشده تاکنون ۳۹۰ دستگاه اتوبوس برقی تحویل ناوگان شده و ۳۵۰ دستگاه اتوبوس برقی ۱۸ متری و ۷۵ دستگاه اتوبوس برقی ۲۶ متری نیز به زودی وارد چرخه بهرهبرداری خواهد شد.
قیومی با اشاره به اهمیت برقیسازی ناوگان حملونقل عمومی تهران تاکید کرد: توسعه ناوگان برقی یکی از مهمترین گامهای شهرداری در مسیر کاهش آلودگی هوای پایتخت است. اتوبوسهای برقی بدون انتشار آلایندههای مضر، نقش مؤثری در بهبود کیفیت هوا و سلامت شهروندان دارند و با سیاستهای زیستمحیطی مدیریت شهری دوره ششم کاملاً همسو هستند.
وی در تشریح آخرین وضعیت فنی پروژههای برقیسازی گفت: برقیسازی در شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به مرحلهای رسیده که میتوان آن را نماد تحول حملونقل پاک در کشور دانست. در سال گذشته، تمامی زیرساختها و نیازهای اساسی برای تحقق این هدف از جمله طراحی ایستگاههای شارژ، تجهیز توقفگاهها و آموزش رانندگان ویژه اتوبوسهای برقی فراهم شد.
مدیرعامل شرکت واحد افزود: در مسیر بهرهبرداری از سری نخست اتوبوسهای برقی، برخی چالشهای فنی شناسایی شد که اکنون تمام آنها در سفارشهای جدید مورد توجه قرار گرفته است. کمیته فنی شرکت واحد با بررسی دقیق عملکرد ناوگان اولیه اصلاحات لازم را برای سری جدید اعمال کرده تا اتوبوسهای جدید با بالاترین سطح آمادگی وارد خطوط بهرهبرداری شوند.
وی تاکید کرد: در مورد اتوبوسهای ۱۸ متری یوتانگ و ۲۶ متری، بازدیدهای میدانی و بررسیهای فنی در کارخانههای تولیدی انجام شده است و آمادگی مطلوبی برای ورود این ناوگان به کشور فراهم شده است. همچنین زیرساختهای مرتبط با شارژ، توقفگاهها و جایگاههای رانندگان ویژه این ناوگان نیز طراحی و در حال تکمیل است.
قیومی با قدردانی از حمایتهای شهردار تهران در پیشبرد طرح برقیسازی ناوگان گفت: در دوره ششم مدیریت شهری، نگاه علمی و آیندهنگر به موضوع حملونقل عمومی موجب شد پروژههای نوسازی و برقیسازی آغاز و در مرحله بعدی سرعت بگیرند. این روند نقطه عطفی در تاریخ اتوبوسرانی تهران بهشمار میرود.
وی تأکید کرد: شرکت واحد با اتکا به توان کارشناسی داخلی و همکاری با شرکتهای دانشبنیان، مسیر توسعه ناوگان برقی را با قدرت ادامه میدهد تا ضمن ارتقای بهرهوری و کاهش آلایندگی، الگویی موفق برای سایر کلانشهرهای کشور در زمینه حملونقل پاک ارائه کند.
اکو ایران | ECO IRAN
ترکیه | Turkiye
آذربایجان| Azerbaijan
ترکمنستان|Turkmenistan
تاجیکستان|Tajikistan
قزاقستان |Kazakhstan
قرقیزستان |Kyrgyzstan
ازبکستان |Uzbekistan
افغانستان |Afghanistan
پاکستان | Pakistan
بانک مرکزی
بانک ملّی ایران
بانک ملّت
بانک تجارت
بانک صادرات ایران
بانک ایران زمین
بانک پاسارگاد
بانک آینده
بانک پارسیان
بانک اقتصادنوین
بانک دی
بانک خاورمیانه
بانک سامان
بانک سینا
بانک سرمایه
بانک کارآفرین
بانک گردشگری
بانک رسالت
بانک توسعه تعاون
بانک توسعه صادرات ایران
قرض الحسنه مهر ایران
بانک صنعت و معدن
بانک سپه
بانک مسکن
رفاه کارگران
پست بانک
بانک مشترک ایران و ونزوئلا
صندوق توسعه ملّی
مؤسسه ملل
بیمه مرکزی
بیمه توسعه
بیمه تجارت نو
ازکی
بیمه ایران
بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه دانا
بیمه معلم
بیمه پارسیان
بیمه سینا
بیمه رازی
بیمه سامان
بیمه دی
بیمه ملت
بیمه نوین
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه ما
بیمه آرمان
بیمه تعاون
بیمه سرمد
بیمه اتکایی ایرانیان
بیمه امید
بیمه ایران میهن
بیمه متقابل کیش
بیمه آسماری
بیمه حکمت صبا
بیمه زندگی خاورمیانه
کارگزاری مفید
کارگزاری آگاه
کارگزاری کاریزما
کارگزاری مبین سرمایه