تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : خودرو
لینک : econews.ir/5x4231739
شناسه : 4231739
تاریخ :
آمادگی ایران‌خودرو برای ارایه خدمات پس‌ازفروش به خودروهای هیبریدی اقتصاد ایران: عصر خودرو- شرکت خدمات پس‌ازفروش ایران‌خودرو(ایساکو)، با نزدیک شدن به زمان عرضه سه خودروی هیبریدی سفیر، شوال۲ و انووی به بازار، فرایند آموزش تخصصی تعمیرات و ارایه خدمات پس از فروش این محصولات را آغاز کرده است. این خودروها که به زودی راهی بازار خواهند شد، از فن‌آوری‌های نوین قوای محرکه هیبریدی بهره می‌برند و ایساکو با برنامه‌ریزی جامع و همکاری واحدهای مختلف شرکت، آمادگی کاملی برای ارایه خدمات پس‌ازفروش به این محصولات خواهد داشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایکوپرس، معاون مهندسی و کیفیت شرکت ایساکو دراین باره گفت: با نزدیک شدن به زمان عرضه خودروهای هیبریدی سفیر، شوال2 و انووی، اقدامات لازم برای تامین قطعات یدکی، تجهیز نمایندگی‌ها به ابزارهای تخصصی، تهیه مستندات فنی و آموزش نیروهای متخصص در دستور کار قرار گرفته است. هدف اصلی، ارایه خدمات استاندارد و به‌روز به مشتریان است تا تجربه‌ای مطمئن و رضایت‌بخش از مالکیت این خودروهای پیشرفته فراهم شود.

محمدحسین محمدتقی‌زاده ادامه داد: این آموزش‌ها با بهره‌گیری از امکانات 11 دفتر منطقه‌ای ایساکو در سراسر کشور کلید خورده و دفتر منطقه‌ای رشت، میزبان نخستین سمینار معرفی محصولات جدید ایران‌خودرو بوده است.

در این سمینار که با حضور کارشناسان فنی نمایندگی‌های مجاز برگزار و جزییات ساختار فنی، فن‌آوری‌های هیبریدی، الزامات ایمنی ویژه، روش‌های عیب‌یابی پیشرفته و فرایندهای تعمیراتی استاندارد خودروهای سفیر، شوال و اینووی برای شرکت‌کنندگان تشریح شد.

وی تصریح کرد: در فازهای بعدی، آموزش‌های عملی و تخصصی به تعمیرکاران و امدادگران نمایندگی‌های منتخب در سراسر کشور ارایه خواهد شد و این دانش به تدریج تمامی شبکه نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو را پوشش خواهد داد.

معاون ایساکو گفت: آموزش‌ها هم‌زمان با ارایه خدمات به این خودروها برای عارضه‌یابی، تعامل با استادکاران و کارکنان نمایندگی‌ها و دریافت نظرات آن‌ها ادامه خواهد یافت و طرح پی‌گیری رضایت‌مندی مشتریان (فالوآپ)، توسط معاونت خدمات پس‌ازفروش ایساکو، مانند سایر محصولات، برای این خودروها نیز اجرا می‌شود تا کیفیت خدمات تضمین شود.

محمدتقی‌زاده ابراز امیدواری کرد: ایساکو با تمرکز مستمر بر توسعه دانش فنی شبکه خدمات خود، پاسخ‌گوی کامل نیازهای دارندگان خودروهای هیبریدی جدید باشد و گامی موثر در جهت افزایش اعتماد و رضایت مشتریان بردارد.

پس از تجاری‌سازی این خودروها و ورود به بازار، نمایندگی‌های منتخب ارایه خدمات در وب‌سایت ایساکو به نشانی www.isaco.ir اعلام خواهند شد.