تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x4222431
شناسه : 4222431
تاریخ :
سامانه «فواد ۱۲۸»؛ گامی به سوی خدمات بهتر و شفاف‌تر اقتصاد ایران: تهران- رئیس سازمان مدیریت استان تهران اعلام کرد: سامانه «فواد ۱۲۸» با پیگیری سریع درخواست‌ها، رضایتمندی مردم را محور ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها قرار می‌دهد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حسین سپهری، بعد از ظهر دوشنبه، در جمع خبرنگاران، در خصوص روند ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان تهران اظهار داشت: با توجه به آسیب‌شناسی‌های انجام شده در فرآیند کنونی که در چارچوب جشنواره‌های شهید رجایی انجام می‌شود، ایراداتی در شیوه ارزیابی مشاهده شده که نیازمند اصلاح و بازنگری است.

وی افزود: هدف ما از بازنگری، دستیابی به نتایج واقعی و منطبق بر عملکرد دستگاه‌هاست و ارزیاب اصلی در این فرآیند، «مردم» هستند. رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران تأکید کرد: دستگاه‌هایی شایسته تقدیرند که با ارائه خدمات مطلوب، رضایتمندی شهروندان را جلب کنند.

سپهری ایجاد سامانه فوریت‌های اداری «فواد ۱۲۸» را گامی مؤثر در راستای پیگیری درخواست‌های مراجعان عنوان و تصریح کرد: در بازنگری فرآیند ارزیابی، شاخص‌های کیفی و میزان رضایتمندی مردم در اولویت خواهد بود و صرفاً آمار و ارقام اداری ملاک عمل قرار نمی‌گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اصلاح نظام ارزیابی عملکرد، نه تنها کیفیت خدمات را ارتقا می‌دهد، بلکه اعتماد عمومی به دستگاه‌های اجرایی را افزایش داده و زمینه تحقق برنامه‌های توسعه‌ای استان تهران را فراهم می‌کند.