تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : خودرو
لینک : econews.ir/5x4214194
شناسه : 4214194
تاریخ :
پاسخگویی سایپا در پایان وعده ۳ ماهه به مشتریان شاهین اقتصاد ایران: عصر خودرو- همان‌گونه که مستحضرید، ثبت‌نام‌کنندگان خودروی شاهین در سامانه یکپارچه دوم، پس از دهها پویش، در پویشی با عنوان «درخواست جلسه پرسش و پاسخ پیرامون تاخیر در تحویل خودروی شاهین» درخواست پیگیری موضوع را ارائه دادند که با همت و حضور نمایندگان سایپا، جلسه مورد مطالبه در تاریخ چهارم شهریور برگزار شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، جلسه ای که این امید را در دل ثبت نام کنندگان ایجاد کرد که حقوق ضایع شده خود را از طریق پرسش و پاسخ با مسئولان این شرکت مطالبه کرده و از بلاتکلیفی خارج شوند، جلسه ای که می‌تواند الگویی مناسب برای حل مسائل مردم از طریق گفت‌وگوی مستقیم با مسئولین، با یاری رسانه‌ها باشد.


در این جلسه وعده‌هایی از سوی نمایندگان شرکت سایپا ارائه گردید که مهم ترین آنها عبارتند از:
1) فاکتور انواع واریانت‌های خودروی شاهین و تحویل تمامی تعهدات معوق این خودرو در فاصله 3 ماه از زمان برگزاری جلسه

2)  ارائه گزارشات منظم در خصوص روند تولید و فاکتور واریانت‌های مختلف شاهین بصورت ماهانه

که البته متاسفانه نه تنها گزارش شفاف و جامعی ارائه نشد و بر بلاتکلیفی مشتریان دامن زد، بلکه روند و نحوه فاکتور انواع مختلف خودروی شاهین، بدتر از قبل بوده است و حتی نصف تعهدات هم تحویل نشده است؛  از طرفی آمار معوقات هم بیشتر شده است!

عملکرد و اظهارنظرهای متفاوت برخی مسئولان سایپا باعث شده تا مشتریان در وضعیت بلاتکلیفی قرار گیرند و این موضوع بر روند اطلاع‌رسانی و مدیریت شرکت سایپا تأثیر گذاشته است.
عملکرد، رفتارها و اظهارنظرهای متناقض بعضی مسئولان سایپا و بلاتکلیف نگه‌داشتن مشتریان باعث شده مشتریان در وضعیت بلاتکلیفی قرار گیرند.

لذا حمایت کنندگان از این پویش، خواستار برگزاری جلسه‌ای شفاف توسط خبرگزاری محترم فارس، برای ارزیابی میزان تحقق وعده‌های ارائه شده در جلسه اول و همچنین تعیین تکلیف واقعی و صادقانه مشتریان، فی مابین مسئولان شرکت سایپا و نمایندگان ثبت‌نام‌کنندگان شاهین، در سررسید وعده سه ماهه هستند.


ضمنا از آنجا که دادستان محترم تهران، پیش از این در جریان این موضوع بودند و همچنین مجری گرامی قول پیگیری از ایشان را دادند، برای چاره‌اندیشی واقعی و منصفانه و اطمینان خاطر مشتریان و استفاده از ظرفیتهای موجود، تقاضامندیم که این جلسه با حضور دادستان محترم تهران یا نماینده ایشان برگزار شود.