ثبت بیش از ۳۷ هزار تماس با سامانه ۱۱۵ اورژانس آذربایجان غربی
اقتصاد ایران: ایسنا/آذربایجان غربی رئیس اورژانس آذربایجانغربی با تشریح آخرین آمار تماسها و مأموریتهای اورژانس استان در آبانماه، از ثبت بیش از ۳۷ هزار تماس با سامانه ۱۱۵ خبرداد.
ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان
رضازاده در گفتوگو با ایسنا با اشاره به حجم بالای تماسها با سامانه ۱۱۵ در آبانماه گفت: طی یک ماه گذشته، بر اساس آمارهای تجمیعی، ۳۷ هزار و ۸۵۶ تماس با سامانه ۱۱۵ ثبت شده که از این میان یک هزار و ۲۵۸ تماس به مشاوره تلفنی، دو هزار و ۸۶۲ تماس در قالب مزاحمت تلفنی و شش هزار و ۹۳ مورد تماس غیر اورژانسی یا بدون نیاز به اعزام آمبولانس بوده است.
رضازاده افزود: در حوزه عملیاتی، طی همین بازه زمانی ۱۰ هزار و ۳۲۵ مأموریت توسط پایگاههای اورژانس استان انجام شده است.
به گفته رئیس اورژانس استان، هشت هزار و ۸۴۹ نفر طی این مأموریتها خدمات فوری دریافت کردهاند که از این تعداد دو هزار و ۵۶۳ نفر مربوط به حوادث ترافیکی و شش هزار و ۲۸۶ نفر مربوط به حوادث غیرترافیکی بوده است.
وی ادامه داد: از مجموع مددجویان،پنج هزار و ۸۹۵ نفر به مراکز درمانی منتقل و ۹۴۸ نفر نیز در محل درمان شدهاند.
رئیس اورژانس استان با اشاره به نقش تیمهای ویژه گفت:در آبانماه امسال ۸۴۲ مأموریت توسط موتورلانسها، ۱۰ مأموریت توسط اورژانس هوایی و ۵۴ مأموریت توسط اتوبوسآمبولانس پوشش داده شده است. این گستردگی عملیات نشان میدهد که اورژانس استان در تمامی شرایط عملیاتی فعال و آماده خدمترسانی است.
وی بااشاره به ارائه خدمات به نزدیک ۹ هزار مددجو در استان گفت: مجموعه اورژانس بهصورت شبانهروزی در آمادهباش کامل است.
انتهای پیام