تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x4186907
شناسه : 4186907
تاریخ :
آهنی: کیفیت علاوه بر محصولات و خدمات باید در تصمیمات جاری شود اقتصاد ایران: زنجان- مدیرکل استاندارد استان زنجان کیفیت را باعث اعتماد مشتریان دانست و گفت: کیفیت علاوه بر محصولات و خدمات باید در تصمیمات جاری شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حمیرا آهنی، ظهر سه‌شنبه در آئین گرامیداشت روز ملی کیفیت اظهار کرد: کیفیت صرفاً یک شاخص فنی و علمی نیست بلکه فرهنگی است که در تار و پود هر فرایند، خدمت، محصول و هر تصمیم مدیریتی جاری شده و در دنیای امروزی و با صدور فناوری‌های نوین، کیفیت یک الزام به‌شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه سازمان‌هایی که کیفیت را سرلوحه در بازار رقابت موفق هستند، عنوان کرد: در این حالت توانستند اعتماد مصرف کننده‌ها را نیز به خود جلب کنند و ما وظیفه داریم فرهنگ کیفیت و استاندارد را در جامعه جامعه نهادینه کنیم.

مدیرکل استاندارد استان زنجان آموزش، پایش مستمر و ایجاد انگیزه برای تحول و نوآوری را لازمه استانداردسازی دانست و گفت: استانداردها تضمین‌کننده کیفیت هستند و نقش کلیدی در توسعه و ارتقای کیفیت و تضمین ایمنی دارند.

وی با بیان اینکه استانداردها زبان مشترک توسعه هر کشوری محسوب می‌شود، تصریح کرد: به کمک استانداردها می‌توانیم مبادلات داخلی و خارجی و ارتباطات را قوت بخشیم و موانع تجاری و فنی را کاهش دهیم تا موجب اعتماد خریداران شود.

آهنی با اشاره به اینکه استاندارد مسیر شفاف تولید، ایمنی و رضایت مشتری است، تاکید کرد: باید ضمن بهبود مستمر کیفیت، آن را نه تنها در محصولات و خدمات بلکه در رفتارها، ارتباطات و تصمیم‌ها نیز جاری کنیم.