تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : خودرو
لینک : econews.ir/5x4096009
شناسه : 4096009
تاریخ :
اقدامات تیگاردموتور برای ارتقای کیفیت خدمات پس از فروش اقتصاد ایران: عصر خودرو- خدمات پس از فروش همواره یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خریداران خودروهای مونتاژی و وارداتی است. تأمین قطعات اصلی، حضور تکنسین‌های ماهر و بهره‌گیری از تجهیزات مدرن، از الزامات یک مرکز معتبر ارائه خدمات به شمار می‌آید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» ، شرکت تیگاردموتور به عنوان یکی از فعالان حوزه تولید و واردات خودرو، با تجهیز شبکه نمایندگی‌های خود، توانسته اطمینان خاطر مشتریان را از بابت خدمات پس از فروش محصولاتش فراهم کند.

آموزش تخصصی تکنسین‌ها توسط  BYD

تیگاردموتور به عنوان واردکننده محصولات BYD، در حال حاضر دو مدل  Qin L وSong Plus را به بازار عرضه می‌کند. این خودروها با توجه به برخورداری از سیستم‌های پیشرفته قوای محرکه هیبریدی، نیازمند سرویس‌های دوره‌ای دقیق و منظم هستند. به همین منظور، تکنسین‌های این شرکت با حضور در دوره آموزشی یک‌هفته‌ای زیر نظر مدرسان BYD، مهارت‌های لازم برای انجام تعمیرات و سرویس‌های تخصصی را کسب کرده‌اند.

تجهیز نمایندگی‌ها به دستگاه‌های عیب‌یابی پیشرفته

در خودروهای مدرن، دستگاه عیب‌یاب (دیاگ) مهم‌ترین ابزار تشخیص و رفع ایراد به شمار می‌آید. تیگاردموتور برای ارتقای دقت در فرآیند عیب‌یابی، 30 دستگاه دیاگ اختصاصی را خریداری و وارد کرده که به‌زودی در اختیار تمامی نمایندگی‌های مجاز این شرکت قرار خواهد گرفت.

شرایط گارانتی مطمئن و متفاوت

گارانتی یکی از شاخص‌های مهم در انتخاب خودرو توسط مشتریان است. تیگاردموتور برای محصولات BYD، سه سال یا 100 هزار کیلومتر (هرکدام زودتر فرا برسد) گارانتی در نظر گرفته است. همچنین، باتری ولتاژ بالای این خودروها با 5 سال گارانتی بدون محدودیت کارکرد تحت پوشش قرار دارد که می‌تواند آرامش خاطر بیشتری برای خریداران فراهم کند.

خدمات امداد خودرو و پشتیبانی 24 ساعته

این شرکت با کانون جهانگردی و اتومبیلرانی قرارداد همکاری منعقد کرده و خدمات حمل خودروهای خود را به این مجموعه سپرده است. علاوه بر این، به‌زودی سامانه پاسخگویی تلفنی امداد خودرو به صورت 24 ساعته و هفت روز هفته فعال خواهد شد.

خدمات نوین مبتنی بر هوش مصنوعی

تیگاردموتور قصد دارد به‌زودی در وب‌سایت رسمی خود  Tigardmotor.com چت‌باتی هوشمند با نام «تیگاردیار» راه‌اندازی کند تا بازدیدکنندگان بتوانند پاسخ پرسش‌های پرتکرار خود را به صورت سریع و دقیق دریافت کنند.

ارتقای دانش کارشناسان فنی و ارائه مستندات تخصصی

کارشناسان فنی نمایندگی‌ها نقش مهمی در عیب‌یابی، ارائه گزارش‌های فنی و ارتباط با مشتریان دارند. تیگاردموتور برای ارتقای توانمندی این کارشناسان، دوره‌های آموزشی ویژه‌ای را در زمینه روش‌های سرویس و نگهداری خودرو و ضوابط گارانتی برگزار کرده است.

همچنین دفترچه‌های آموزشی، نقشه‌های تعمیراتی و مستندات فنی در اختیار واحدهای پشتیبانی قرار گرفته تا فرآیند تعمیرات با سرعت و دقت بیشتری انجام شود