تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x4058179
شناسه : 4058179
تاریخ :
تبلیغ خلاقانه و تاثیرگذاری که برنده جایزه جهانی شد! اقتصاد ایران: این تبلیغ که برنده Grand Prix جشنواره Cannes Lions شده، همچنان در لیست خلاق‌ترین تبلیغات تاریخ قرار دارد. و با این شعار منتشر شده است: «برندینگ قوی به معنای ساخت تجربه‌ای است که حتی برای یک چراغ نیز احساسات را برانگیزد.»

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

برترین‌ها: این تبلیغ که برنده Grand Prix جشنواره Cannes Lions شده، همچنان در لیست خلاق‌ترین تبلیغات تاریخ قرار دارد. و با این شعار منتشر شده است: «برندینگ قوی به معنای ساخت تجربه‌ای است که حتی برای یک چراغ نیز احساسات را برانگیزد.»