تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : توریسم و گردشگری
لینک : econews.ir/5x4049457
شناسه : 4049457
تاریخ :
ثبت نزدیک به ٢۴ هزار تماس با سامانه سفر در ایام جنگ اقتصاد ایران: سخنگوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از ثبت نزدیک به ٢۴ هزار تماس با سامانه سفر در ایام جنگ خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، شهاب مالمیر سخنگو و مدیر روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی گفت: بر اساس گزارش‌ها در این بازه زمانی، بیشترین تماس‌ها مربوط به دریافت اطلاعات درباره اماکن اقامتی (۷۰۴۴ مورد)، اماکن گردشگری (۶۷۱۶ مورد)، اطلاعات راه‌ها (۲۸۶۶ مورد) و وضعیت آب‌وهوا (۲۸۰۲ مورد) بود و ٢٧۴ مورد تماس نیز برای درخواست خدمات امداد خودرو به ثبت رسیده است.

مالمیر با اشاره به ثبت ۵۲۶ شکایت از برخی خدمات سفر در سطح کشور بیان داشت: طبق داده‌های تحلیلی، در میان شکایات ثبت‌شده، اماکن اقامتی با ۲۴۸ مورد، دفاتر خدمات سفر با ۱۲۸ مورد و پایانه‌های مسافربری با ۹۰ مورد در صدر قرار دارند.

سخنگوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در ادامه اظهار کرد: سامانه ملی سفر با شماره ۰۹۶۲۹ با هدف نظارت، پاسخ‌گویی و ارتقای سطح خدمات سفرهای داخلی، در تمام ایام سال به‌ویژه در بازه‌های پرتردد، به صورت شبانه‌روزی فعال بوده و با بهره‌گیری از ظرفیت نیروی انسانی متعهد، به ارائه خدمات مشاوره‌ای، نظارتی و امدادی می‌پردازد.