تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x4008438
شناسه : 4008438
تاریخ :
روابط‌ عمومی‌ها ابزار تقویت اعتماد عمومی‌اند اقتصاد ایران: رئیس سازمان امور اجتماعی کشور در پیامی به مناسبت روز ارتباطات نوشت: در عصر تحولات پیچیده اجتماعی، روابط‌ عمومی‌ها نهادی پویا برای تقویت اعتماد عمومی، شفاف‌سازی تصمیمات، تبیین سیاست‌های اجتماعی و تسهیل مشارکت مردم در حل مسائل اجتماعی هستند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید محمد بطحایی، معاون وزیر و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور طی پیامی با تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات بر نقش همگانی فعالان حوزه ارتباطات بر بازسازی و تقویت سرمایه اجتماعی و روایتگری منصفانه موضوعات اجتماعی تاکید کرد. 

بطحایی با اشاره به جایگاه خطیر و مسئولیت‌آفرین فعالان حوزه ارتباطات افزوده است: روز ارتباطات، یادآور جایگاه خطیر و مسئولیت‌آفرین کسانی است که در مسیر «شنیدن صادقانه»، «سخن گفتن مسئولانه» و «پیوند دادن آگاهانه مردم و حاکمیت» گام برمی‌دارند. در پیام بطحایی به مناسبت روز ارتباطات آمده است: در عصر تحولات پیچیده اجتماعی، روابط‌ عمومی یک ساختار اداری نیست؛ بلکه نهادی پویا برای تقویت اعتماد عمومی، شفاف‌سازی تصمیمات، تبیین سیاست‌های اجتماعی و تسهیل مشارکت مردم در حل مسائل اجتماعی است.

وی خاطرنشان کرده است: امروز بیش از هر زمان دیگر، سازمان‌ها نیازمند روابط‌عمومی‌های مسئله‌محور، اخلاق‌مدار و مردم‌باور هستند. اینجانب ضمن گرامی‌داشت این روز پرارزش، از تلاش‌های خالصانه و دغدغه‌مند تمامی همه فعالان عرصه ارتباطات وروابط عمومی که با زبان گفت‌وگو، روایتگری منصفانه و انعکاس واقعیت‌های میدانی، بستر همبستگی ملی و همدلی اجتماعی را فراهم می‌سازند، قدردانی می‌کنم.  بی‌شک در مسیر اعتلای ایران عزیز، روابط‌ عمومی نقشی کلیدی در بازسازی سرمایه اجتماعی و ارتقای تاب‌آوری جامعه ایفا می‌کند؛ و این مأموریتی است سترگ که تنها با دانش، بینش و عشق به مردم ممکن می‌شود.

انتهای پیام/