تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3995899
شناسه : 3995899
تاریخ :
عذرخواهی خلبان ایرانی از مسافرین بدلیل تاخیر اقتصاد ایران: عذرخواهی خلبان ایرانی از مسافرین بدلیل تاخیر؛ گرچه خلبانان مقصر هیچ تاخیری نیستند اما یک عذرخواهی این چنینی می‌تواند تا حدی عصبانیت مسافرین را کاهش داد که امیدواریم این فرهنگ بین مدیران ایرلاین‌ها نیز نهادینه شود

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

برترین‌ها: عذرخواهی خلبان ایرانی از مسافرین بدلیل تاخیر؛ گرچه خلبانان مقصر هیچ تاخیری نیستند اما یک عذرخواهی این چنینی می‌تواند تا حدی عصبانیت مسافرین را کاهش داد که امیدواریم این فرهنگ بین مدیران ایرلاین‌ها نیز نهادینه شود

چنین رفتارهایی نشان از بلوغ حرفه‌ای و احترام به شأن مسافر دارد؛ فرهنگی که اگر در تمام بخش‌های حمل‌ونقل و خدمات عمومی گسترش یابد، نه‌تنها رضایت مردم را افزایش می‌دهد، بلکه احساس مسئولیت اجتماعی را نیز تقویت می‌کند. گاهی یک جمله ساده اما انسانی، از صدها توضیح فنی مؤثرتر است.