ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان
به گزارش خبرنگار مهر، علاءالدین رفیعزاده صبح شنبه در دیدار با آیتالله مظفری نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: هدف از این سفر بررسی میدانی شرایط نیروی انسانی در دستگاههای اجرایی و ارتقاء سازوکارهای نظارت و پاسخگویی در نظام اداری است.
وی از راهاندازی سامانهای هوشمند برای ثبت شکایات و دریافت بازخوردهای مردمی خبر داد و اظهار کرد: با توجه به شعار دولت و خدمترسانی در محیطهای عملیاتی و اجرایی در شهرستانها و استانها، در حال ایجاد سامانه فوریتهای اداری هستیم تا از طریق این کانال ارتباطی بر اساس نظر مردم و نحوه خدمتی که دریافت میکنند، بتوانیم ارزیابی دقیقی داشته باشیم.
معاون رئیسجمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور ادامه داد: با بهرهگیری از این سامانه، عملکرد دستگاهها بهطور دقیقتری پایش خواهد شد و نظارتهای میدانی نیز ساختارمندتر دنبال میشود.
رفیعزاده تأکید کرد: این سامانه بخشی از تحول در حکمرانی اداری کشور است و در راستای تقویت ارتباط مردم با نظام اداری و ارتقاء رضایتمندی عمومی طراحی شده است.