تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3982496
شناسه : 3982496
تاریخ :
لزوم رفع مشکلات و ارائه خدمات کریمانه به زائران رضوی در ایام دهه کرامت اقتصاد ایران: مشهد - قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی بر رفع مشکلات و نواقص و ارائه خدمات کریمانه به زائران بارگاه منور رضوی در ایام دهه کرامت امسال تاکید کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی فیضی، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به نزدیک شدن ایام دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت رضا (ع) گفت: از همه مدیران و مسئولان خدمت‌رسان در استان، تداوم استمرار خدمت همراه با عشق و علاقه و ارادت را خواستارم و توصیه می‌کنم مسائل و مشکلات را احصا، شناسایی و رفع کرده تا خدمات شایسته‌تر و در خور توجهی به زائران ارائه شود.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی ضمن تاکید و اعلام آمادگی برای برپایی جشن‌های درخور و شایسته زائران علی بن موسی الرضا (ع) در ایام دهه کرامت، افزود: جشن‌های میلاد ولی نعمتمان حضرت ثامن الحجج (ع) باید در سراسر استان خراسان بزرگ در شأن این دهه، تدارک و پیش‌بینی شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برای برپایی هر چه باشکوه‌تر این جشن‌ها جلسات متعددی با خادمان بارگاه منور رضوی در حال برگزاری است، گفت: در حرم مطهر رضوی ۶۲ عنوان خدمت داریم که به نمایندگی از تمامی خادمان، جلسات متعددی برای ارائه خدمات متنوع در این ایام تدارک دیده شده است.

فیضی همچنین ضمن تاکید بر رفع نواقص و تأمین نیازها و کمبودهای حوزه خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران، گفت: زائران این بارگاه منور اعم از ایرانی و غیر ایرانی، مجاور و غیر مجاور، زائر این آستان ملکوتی هستند و ما نیز خادم الرضاییم و باید در شأن این زائران خدمت کریمانه به آنان ارائه دهیم.