ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حسین دلیریان؛ سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی در صفحه شخصی خود نوشت: بررسیهای مرکز ملی فضای مجازی نشان میدهد که در مذاکرات غیرمستقیم ایران و آمریکا در ایتالیا، میزان انتشار خبر جعلی اوج گرفت و در 4 ساعت مذاکره، دهها خبر جعلی توسط رسانههای غیررسمی داخلی و رسانههای خارجی منتشر و سپس تکذیب شد.
وی همچنین تأکید کرد که حجم انتشار اخبار جعلی از مذاکرات در رم، بیشتر از مذاکرات در مسقط بود اما عملکرد تیم مذاکرهکننده و تیم رسانهای ایران مانع از اثرگذاری اخبار خلاف واقع شد.
انتهای پیام/