تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3941569
شناسه : 3941569
تاریخ :
فراخوان پودرهای لباسشویی برای ارزان‌فروشی خبرساز شد! اقتصاد ایران: ۶۰ سال پیش ۳ تولیدکننده اصلی پودر لباسشویی در ایران برای جذب مشتریان در پایین آوردن قیمت با هم رقابت داشتند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

اطلاعات آنلاین: در زمستان سال ۱۳۴۳ پودرهای لباسشویی برف، دریا و بال در بازار ایران بیشترین سهم بازار مصرف را داشتند.

بهمن و اسفند همزمان با اوج گرفتن خانه تکانی‌ها و استفاده از پودرهای لباسشویی، تولیدکنندگان پودرهای پرمصرف ایرانی با اعلام پی در پی تخفیف در  قیمت مصرف‌کننده قصد فروش بیشتر در بازار را داشتند.

آگهی‌هایی این ۳ پودر را به روایت روزنامه اطلاعات ۶ و ۷ و ۸ اسفند ۱۳۴۳ بخوانید.

2

3

پ