تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3934190
شناسه : 3934190
تاریخ :
تبلیغ عجیب یک برنامه به سبک «بلایند دیت» در صداوسیما! اقتصاد ایران: صداوسیما در اقدامی تازه، به تبلیغ یک برنامه همسریابی پرداخته است که برخی از کاربران فضای مجازی آن را «بلایند دیت» مقایسه کرده‌اند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

برترین‌ها: صداوسیما در اقدامی تازه، به تبلیغ یک برنامه همسریابی پرداخته است که برخی از کاربران فضای مجازی آن را «بلایند دیت» مقایسه کرده‌اند.

مجری صداوسیما در تلویزیون مخاطبان مجرد را به ثبت‌نام در یک سایت همسریابی دعوت کرد و گفت: همین حالا چهار دختر جوان را دیدم، دستشان را گرفتم و گفتم باید ثبت‌نام کنید! این تبلیغ در فضای مجازی با واکنش‌های مختلفی همراه شده است.

پ