تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3923689
شناسه : 3923689
تاریخ :
پرشیا خودرو در صدر رضایتمندی خدمات پس از فروش پاییز ۱۴۰۳ اقتصاد ایران: طبق گزارش جدید رضایتمندی خدمات پس از فروش مشتریان برای سه‌ماهه پاییز ۱۴۰۳ که توسط ISQI منتشر شده است، پرشیا خودرو با امتیاز ۸۰۷ بار دیگر موفق به کسب رتبه اول در میان ۲۰ شرکت‌ واردکننده خودرو گردیده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بازار -

طبق بررسی های انجام شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، مجموعه نمایندگی های شرکت پرشیا خودرو در این ارزیابی برجسته ظاهر شده و نشان دادند که تلاش‌هایشان در بهبود کیفیت خدمات پس از فروش با بازخورد مثبت مشتریان همراه بوده است.

دستاورد پرشیا خودرو در خدمات پس از فروش

در این ارزیابی، شاخص‌هایی مانند هزینه پرداختی برای قطعات و اجرت، مدت‌زمان تعمیر و تحویل خودرو، شفافیت در توضیحات هنگام ترخیص خودرو و رفع کامل ایرادات ثبت‌شده بررسی شده است. پرشیا خودرو، با توجه به این شاخص‌ها، توانسته رضایت مشتریان را جلب کند و به جایگاه نخست برسد.

عملکرد نمایندگی‌های برتر

در بخش ارزیابی عملکرد نمایندگی‌های خدمات پس از فروش، نمایندگی‌های زیر توانسته‌اند بالاترین امتیاز را کسب کنند:

نمایندگی سیاسی مشهد با امتیاز 902

نمایندگی شیخ بهایی تهران با امتیاز 889

نمایندگی شریعتی تهران با امتیاز 855

نمایندگی حقیقت شیراز با امتیاز 797

نمایندگی مرکزی تهران با امتیاز 790

نمایندگی آجودانیه تهران با امتیاز 788

آینده خدمات پس از فروش در پرشیا خودرو

با کسب این موفقیت پرشیا خودرو در تلاش است تا با ارتقای کیفیت خدمات خود، رضایت مشتریان را بیشتر از پیش افزایش دهد. این شرکت در نظر دارد تا فرآیندهای تعمیرات را تسریع بخشیده، هزینه‌ها را کاهش دهد و شفافیت در ارتباطات با مشتریان را بهبود بخشد تا به هدف‌گذاری سال 1403 که رسیدن به 820امتیاز است، دست یابد.

در نهایت، موفقیت پرشیا خودرو در این ارزیابی، گامی مثبت در جهت بهبود خدمات پس از فروش و کسب اعتماد بیشتر مشتریان بوده است.