تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3916636
شناسه : 3916636
تاریخ :
آگاهی، فصل مشترک تمام مخاطبان رادیوست اقتصاد ایران: قائم‌مقام رادیو ایران اعتقاد دارد که هرچه تعامل و تبادل آرا بین تولیدکنندگان برنامه‌های رادیویی و مدیران با مخاطبان عمیق‌تر باشد، کیفیت بالاتر خواهد بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، قائم‌مقام رادیو ایران در خصوص اقدامات صورت گرفته برای تحقق اهداف سند تحول در این معاونت توضیح داد: مبتنی‌بر این سند باید هویت‌محوری و عدالت‌گستری را به‌عنوان دو اصل اساسی و رکن عمل در نظر بگیریم. نمود اجرای این دو اصل هم باید در همه شبکه‌های رادیویی کشور شنیده شود.

کاظم داداشی گفت: امروز رقابت رسانه‌ای با توجه به حضور و گسترش شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی و اتفاقاتی که در آن عرصه رخ می‌دهد، تنگاتنگ است و صداوسیما باید به این نکته توجه ویژه داشته باشد تا از این فضا و تحولات جا نماند.

داداشی با بیان اینکه برای رفتن به‌سمت مخاطب و جذب اقشار مختلف باید از خلاقانه‌ترین اشکال در تولید برنامه‌ها استفاده کرد، گفت: ما باید نظر مخاطبان را موردمطالعه و بررسی قرار دهیم و متناسب با مطالبه آن‌ها همراه با سایر مؤلفه‌هایی که خودمان در نظر داریم، برنامه‌ریزی‌ کنیم.

وی به حرکت معاونت صدا به‌سمت پیشرفت تأکید کرد و افزود: هرچه تعامل و تبادل آرا بین تولیدکنندگان برنامه‌های رادیویی و مدیران با مخاطبان عمیق‌تر باشد، کیفیت بالاتر خواهد بود.

قائم‌مقام مدیر شبکه رادیویی ایران اضافه کرد: مخاطبان از برنامه‌های تعاملی و تضارب آرا استقبال می‌کنند و یک نیاز اجتماعی هم هست. در انواع شبکه‌های رادیویی، شنوندگانی کاملا تخصصی داریم که با نگاه تیزبین برنامه‌های موردعلاقه خود را دنبال می‌کنند. درواقع آگاهی و هوشمندی، فصل مشترک تمام مخاطبان رادیوست.

وی اضافه کرد: در شرایطی که شنوندگان فهیمی برنامه‌های رادیو را دنبال می‌کنند، مسئولیت ما سنگین‌تر است و باید مبتنی‌بر مطالعه شیوه‌های تولید محتوا، چگونگی ارتباط با مخاطب کامل‌ترین و غنی‌ترین محتواها را به آنها عرضه کنیم.

انتهای پیام/