تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3904428
شناسه : 3904428
تاریخ :
۷ عضو اصلی و ۴ عضو علی‌البدل کانون‌های فرهنگی تبلیغی یزد انتخاب شدند اقتصاد ایران: یزد- امروز با حضور معاون ساماندهی هیئات و تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی و همزمان با سراسر کشور، انتخابات کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان یزد برگزار و هفت عضو اصلی مشخص شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجت‌الاسلام علی علمی، معاون ساماندهی هیئات و تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی در حاشیه برگزاری این انتخابات در استان یزد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امروز شاهد برگزاری سومین دوره انتخابات مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی کشور در استان یزد و سراسر کشور با مشارکت بسیار خوب کانون‌ها هستیم.

وی افزود: امروز کسانی که حائز شرایط بودند، مورد انتخاب سایر کانون‌ها قرار گرفتند و وارد عرصه کار و تلاش در حوزه فرهنگی استان شدند.

علمی عنوان کرد: امیدواریم با برگزاری این انتخابات، شاهد شکوفایی جدی کانون‌های فرهنگی تبلیغی و مجمع این کانون‌ها در سطح استان یزد و کشور باشیم.

معاون ساماندهی هیئات و تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی همچنین بیان کرد: امیدواریم در دوره جدید، کنشگری و اثرگذاری کانون‌های فرهنگی تبلیغی در عرصه فرهنگی کشور با موضوعات اعتقادی، باورهای دینی و محورهای تخصصی را شاهد باشیم تا از این رهگذر شاهد ایجاد فضای مطلوب و ارتقا کانون‌ها شویم.

معرفی ۷ عضو کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان یزد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در حاشیه برگزاری این انتخابات بیان کرد: انتخابات سومین دوره انتخابات کانون‌های فرهنگی تبلیغی کشور امروز در یزد در فضایی آرام و صمیمی برگزار شد و همه افراد حائز شرایط حضور جدی داشتند و در استانداری یزد گردهم آمدند و انتخابات را به‌صورت برخط برگزار کردند.

حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی یادآور شد: با هماهنگی‌های لازم تمام مقدمات آشنایی کانون‌ها با یکدیگر فراهم شد و پس از برگزاری انتخابات، حجت الاسلام فردی نژاد، محمد جواد جعفری، حجت الاسلام علی‌اکبر اولیا نژاد، حجت الاسلام جواد حاجی اکبری، حجت الاسلام محمد صمدین، طاهره غفوری و مهدی زارع به ترتیب حائز بیشترین آرا از سوی مدیران کانون‌های فرهنگی تبلیغی شدند.

وی افزود: تاکنون جامعه مداحان، مدیران هیئات مذهبی، فعالان قرآنی، خانه‌ها و موسسات قرآنی جزو اصلی‌ترین مجموعه‌های مرتبط با سازمان تبلیغات اسلامی بودند که مدیران کانون‌های فرهنگی تبلیغی به این جمع اضافه شدند و امیدواریم با همدلی و هم افزایی بین این مجموعه‌ها اتفاقات خوبی در حوزه فرهنگ و تبلیغات اسلامی رقم بخورد.

گفتنی است؛ امروز ۸۸ کانون فرهنگی تبلیغی ثبت شده در سامانه سمپاد در رای گیری شرکت کردند و در نهایت ۷ اصلی و ۴ عضو علی البدل انتخاب شدند.