ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان
به گزارش خبرنگار مهر، سومین دوره انتخابات مجمع کانونهای فرهنگی تبلیغی استان مازندران همزمان با سراسر کشور پیش از ظهر جمعه با حضور مدیران کانونهای فرهنگی تبلیغی فعال استان به صورت منطقهای به میزبانی شهرستانهای بابل، چالوس و نکا برگزار شد.
در این دوره بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران کانونهای فعال استان حق رأی داشتند که با مشارکت ۷۰ درصدی کانونها همراه شد.
مجمع کانونهای فرهنگی تبلیغی استان مازندران با معرفی ۹ تن از ۱۸ داوطلب انتخابات برای یک دوره چهارساله تشکیل خواهد شد.