ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان
به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی کمالی با تاکید بر بهره برداری از تمامی ظرفیت های موجود و استفاده بهنگام از محصولات بانک در جهت بازاریابی و جذب منابع جدید، اظهار کرد: جذب منابع در شرایط رقابتی فعلی مستلزم برنامه ریزی مناسب و تسلط تمامی همکاران به محصولات سپرده ای و توسعه فعالیتهای بازاریابی است.
وی در خصوص وصول مطالبات و اهمیت آن در افزایش توان مالی بانک به منظور پرداخت تسهیلات افزود: اگرچه بانک مسکن در مقایسه با سایر بانکها از وضعیت بهتری در شاخص ریسک اعتباری برخوردار است، ولی حفظ این موفقیت نیازمند پیگیری مستمر و برنامه ریزی های مناسب این بخش است.
وی بیان کرد: به منظور ایجاد همسویی بیشتر شاخصهای ارزیابی عملکرد با اهداف کلان بانک، تعیین اهداف بلند مدت سه ساله در دست بررسی است که جزئیات آن به زودی اعلام میشود.
انتهای پیام/