ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان
به گزارش خبرنگار مهر، علی سلیمانی ظهر چهارشنبه در دیدار با استاندار بوشهر، رضایتمندی مردم را بالاترین ارزش در گمرک عنوان کرد و اظهار داشت: انجام هر خدمتی به مردم بدون رضایت مندی آنان هیچ ارزشی نخواهد داشت.
وی به پیچیدگی خدمت در گمرک اشاره کرد و گفت: وجود قوانین و مقررات متعدد در کنار آن ایجاد رضایتمندی در مردم به ویژه مردم مرزنشین استان بوشهر پیچیدگی و سختی خدمت را برای کارکنان گمرک دوچندان کرده است.
ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر به وجود نیروهای توانمند و متخصص بومی در گمرک بوشهر اشاره کرد، گفت: خوشبختانه استان بوشهر از نیروهای متخصص پویا، جوان و توانمند در گمرک برخوردار است که موید آن حضور بیش از ۹۰ درصدی آنان در بدنه مدیریتی گمرکات استان است.
سلیمانی با اشاره به تقویت زیرساختهای الکترونیکی در گمرکات چهارده گانه استان، اظهار داشت: با پیگیریهای صورت گرفته و تلاشهای شبانه روزی طی سه سال اخیر زمینه ارتباط الکترونیکی ۱۰ گمرک استان در دورترین نقاط بر بستر فیبرنوری فراهم شده است که موجب از بین رفتن قطعی سامانهها شده است.
وی به بیان عملکرد گمرکات استان در ۹ ماهه سال جاری پرداخت و گفت: گمرکات استان بوشهر هم اکنون رتبه نخست صادرات کشور برخوردار است که این امر نشان از حجم بالای فعالیت در گمرکات استان بوشهر دارد.
ناظر گمرکات استان یادآور شد: علیرغم حجم بالای فعالیت در گمرک، کارکنان این سازمان با کمترین امکانات در حال ارائه خدمت به مردم و اقتصاد کشور هستند.