تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : خودرو
لینک : econews.ir/5x3866870
شناسه : 3866870
تاریخ :
تقدیر از سایپایدک به عنوان شرکت‌ حائز رتبه یک خدمات پس از فروش اقتصاد ایران: عصر خودرو- در مراسمی که توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) به منظور تجلیل از برترین های خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور برگزار شد از شرکت سایپایدک که رتبه نخست خدمات پس‌ از فروش خودرو کشور را کسب کرده است تجلیل به عمل آمد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، در این مراسم، سایپایدک (سازمان خدمات پس از فروش سایپا) به عنوان شرکت حائز رتبه یک خدمات پس از فروش معرفی شد و اردلان حسینی، مدیرعامل سایپایدک لوح تقدیر کسب این عنوان را دریافت کرد.

شرکت سایپایدک در ادامه روند رو رشد خود، با تعریف برنامه های اصلاحی در حوزه بهبود رضایتمندی مشتریان، افزایش کیفیت خدمات، کاهش خودروهای متوقف در نمایندگی ها به واسطه کمبود قطعه و همچنین تامین به موقع قطعات یدکی، گام های مؤثری در بهبود شاخص‌های کسب و کار خدمات پس از فروش برداشته است و موفق به کسب رتبه نخست در خدمات پس از فروش شد.

در این همایش همچنین لوح تقدیر ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای زامیاد (نیمه سنگین) نیز به سایپایدک اهدا شد.