تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3827630
شناسه : 3827630
تاریخ :
انسان باید افکار و روح خود را از گناه دور بدارد اقتصاد ایران: قم- تولیت حرم بانوی کرامت گفت: انسان باید افکار و روح خود را از گناه دور بدارد و این حفاظت فقط مربوط به مسائل جسمانی نیست، بلکه موضوع فراتر آن مسئله جسم و روح آدمی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدمحمد سعیدی عصر دوشنبه در جلسه اخلاق یگان حفاظت حرم بانوی کرامت اظهار کرد: مسئله حفاظت در قرآن کریم تعابیر گسترده‌ای دارد که وابسته به مکان و زمان می‌تواند شاخصه‌های مختلفی را داشته باشد.

امام جمعه قم بیان کرد: انسان باید افکار و روح خود را گناه دور بدارد و این حفاظت فقط مربوط به مسائل جسمانی نیست، بلکه موضوع فراتر آن مساله جسم و روح آدمی است.

تولیت آستان مقدس حرم بانوی کرامت ابراز کرد: تأمین مساله امنیت زائران بسیار اهمیت دارد تا آنان به زیارت و عبادت خود بپردازند و اجر متولیان امر نزد خداوند بسیار بالا است.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: زمانی که زائران به حرم مطهر بانوی کرامت مشرف می‌شوند باید احساس امنیت و آرامش کرده و زمانی که در داخل حرم هستند به عبادت بپردازند به همین خاطر یگان حفاظت باید تلاش کند این فضای امنیت را به‌درستی برای زائران فراهم نماید.

آیت الله سعیدی گفت: انسان با قرارگیری در شرایط سخت و طاقت فرسا در ابعاد مختلف روحانی و جسمانی رشد پیدا می‌کند و انسان همواره باید صابر باشد.

امام جمعه قم تصریح کرد: خداوند برای مأموریت‌های سخت، امتیازات بیشتری را نیز عطا خواهد نمود و اگر خداوند نعمتی بدهد ممکن است نعمتی دیگر را سلب نماید به همین خاطر انسان باید در همه حال صابر و شاکر باشد.

تولیت آستان مقدس حرم بانوی کرامت یادآور شد: یگان حفاظت حرم حضرت معصومه سلام الله علیها بایستی با همکاری با خادمان این آستان فضای امنی به زائران و مجاوران ببخشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: یگان حفاظت وظیفه دارد با همکاری خادمان این آستان یک فضایی را برای آرامش زائر فراهم نماید به همین خاطر این تلاش یگان حفاظت یک نوع عبادت و دارای اجر اخروی است.