تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3827572
شناسه : 3827572
تاریخ :
فاز اول پروژه ایستگاه تاکسیرانی شهراندیشه به زودی افتتاح می شود اقتصاد ایران: شهریار- شهردار اندیشه گفت: فاز اول پروژه ایستگاه تاکسیرانی شهراندیشه که به تاکسی های درون شهری اختصاص دارد،به زودی افتتاح می شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز کاویانی بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از پروژه تاکسیرانی شهر اندیشه که با حضور بهرامی رئیس شورا و اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پایانه تاکسیرانی یکی از مطالبات شهروندان و تاکسیرانان عزیز شهر اندیشه بود که اقدامات بسیار خوبی برای تسریع در افزایش پیشرفت فیزیکی این پروژه در دستور کار قرار گرفت تا بتوانیم با توجه به محدودیت‌های پیش آمده برای شهروندان و رانندگان در کوتاه‌ترین زمان ممکن این پروژه را به سرانجام برسانیم.

وی ادامه داد: فاز اول این پروژه که به تاکسی‌های درون شهری اختصاص دارد با مساحت دو هزار و ۷۰۰ متر مربع به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید و در فاز بعدی نیز که قرار است در دهه فجر افتتاح شود، پایانه تاکسی‌های برون شهری تکمیل و افتتاح خواهد شد.

شهردار اندیشه اضافه کرد: این پروژه در زمینی به مساحت ۱۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع بنا می‌شود که در فاز اجرایی تاکسی‌های درون شهری و برون شهری حدود شش هزار و ۲۲۰ متر مربع فضا در نظر گرفته شده است که با اجرای فاز دوم برای اتوبوس‌های سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری در مساحت دو هزار و ۱۰۰ مترمربع به صورت مسقف با انضمام واحدهای تجاری و خدماتی شاهد پروژه فاخر در منطقه خواهیم بود.

کاویانی افزود: در این مجموعه بزرگ فضای تجاری، اداری با احتساب سه دستگاه آسانسور، پله برقی و نوسازی پل هوایی نیز در نظر گرفته شده است و خواهد توانست سهم عمده‌ای از جابجایی مسافرین سطح شهرستان را به خود اختصاص دهد و امیدواریم شهروندان شریف شهر اندیشه و شهرهای همجوار بتوانند از آن بهره‌مند شوند.