تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3827565
شناسه : 3827565
تاریخ :
نتانیاهو: نتوانستیم همه اسرا را برگردانیم/ ضربه سختی خوردیم اقتصاد ایران: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به شکست این رژیم در بازگرداندن اسرای صهیونیست از نوار غزه پس از بیش از یک سال جنگ ناجوانمردانه اذعان کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی در کنست این رژیم اعلام کرد که رژیم صهیونیستی پس از عملیات طوفان الاقصی در برابر چالشی متفاوت قرار گرفته است که صهیونیست‌ها را تهدید می‌کند.

وی همچنین اذعان کرد که رژیم صهیونیستی پس از بیش از یک سال جنگ نتوانسته است تمامی اسرای صهیونیست را از نوار غزه به اراضی اشغالی بازگرداند، اما در عین حال با تکرار ادعاهای خود گفت که این رژیم اسرای صهیونیستِ مرده و زنده را از نوار غزه باز خواهد گرداند.

وی همچنین با اشاره به آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی اذعان کرد که رژیم صهیونیستی ضربه سختی را دریافت کرده است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به خیانت برخی کشورهای عربی در امضای توافقنامه‌های صلح با این رژیم ادعا کرد که در تلاش است در قالب توافق ابراهیمی، با کشورهای عربیِ بیش‌تری توافق صلح امضا کند.

نتانیاهو همچنین بدون اشاره به شکست‌های این رژیم در جنگ جاری، مدعی شد که پس از پایان جنگ، جنبش حماس زمام اداره امور در نوار غزه را به دست نخواهد داشت و حزب‌الله نیز در اطراف مرزهای شمالی سرزمین‌های اشغالی حضور نخواهد داشت.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به ضررهای جنگ برای این رژیم گفت که مقامات صهیونیست مسئولیت ترمیم بافت داخلی، اقتصاد و شهرک‌های زیان‌دیده صهیونیست‌نشین را بر عهده خواهند داشت.