تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3827548
شناسه : 3827548
تاریخ :
گرانفروشی و عدم درج قیمت بیشترین تخلفات صنفی در پردیس اقتصاد ایران: پردیس- رئیس تعزیرات حکومتی پردیس گفت: گران‌فروشی، عدم درج قیمت، فروش اجناس قاچاق و عدم رعایت نکات بهداشتی بیشترین تخلفات صنفی در این شهرستان است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی عیدی روز دوشنبه در حاشیه بازرسی میدانی از میادین میوه و تره‌بار پردیس، در جمع خبرنگاران گفت: در پی شکایات مردمی مبنی بر گران‌فروشی در میادین میوه و تره‌بار پردیس، بازرسی‌ها و گشت میدانی به‌طور جدی آغاز شده و با واحدهای صنفی متخلف با شدت برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه بیشترین تخلفات واحد صنفی در میادین میوه و تره‌بار پردیس شامل گران‌فروشی، عدم درج قیمت، فروش اجناس قاچاق و عدم رعایت نکات بهداشتی بوده است، گفت: این بازرسی‌ها برای مقابله با تخلفات واحدهای صنفی انجام شده است.

رئیس تعزیرات حکومتی پردیس بر حمایت از حقوق مردم در برابر افزایش بی‌رویه قیمت‌ها تاکید کرد و افزود: این روند در آینده نیز تداوم خواهد داشت.

وی گفت: در بازرسی گشت میدانی چهار واحد صنفی متخلف شناسایی و با تشکیل پرونده تعزیراتی اخطار پلمب صادر شد و در صورت تکرار تخلف واحدهای صنفی پلمب می‌شوند.