تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3827547
شناسه : 3827547
تاریخ :
غرور پوشالی اسرائیل درهم شکسته است اقتصاد ایران: تبریز- یک فعال فرهنگی گفت: غرور کاذب و پوشالی اسرائیل با طوفان الاقصی در هم شکست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حامد طهمورثی خامنه در سی و هشتمین نشست یکشنبه‌های الگونمایی اظهار کرد: اگر از کودکان در مورد جنگ اول سوال کنیم جواب‌های متفاوتی خواهند داد.

فعال فرهنگی گفت: در زمان خلقت انسان وقتی گفته شد اولین جنگ و رویارویی، اراده الله با شیطان بوده که شیطان تعظیم نکرد و اولین جنگ اتفاق افتاد.

وی در ادامه بیان کرد: غرور کاذب و پوشالی اسرائیل با طوفان الاقصی در هم شکست.

طهمورثی خامنه افزود: گفته می‌شود اسرائیل، انگلیس و آمریکا از مستکبران اسلام هستند و کاپیتان تیم شیطان نتانیاهو و اسرائیل و کاپیتان تیم الله ایران است که به تنهایی در مقابل مستکبران ایستاده است.

یک فعال فرهنگی افزود: روایت جبهه بندی که مشخص می‌شود سوال می‌پرسیم که ما چرا باید موشک داشته باشیم قطعاً یکسری جواب می‌دهند که باید بنیه دفاعی تقویت شود و بازدارندگی از طریق موشک‌ها داشته باشیم.

وی گفت: دانش‌آموزان ایرانی در این روزها که نیروی مقاومت فلسطین مصمم‌تر و پرتلاش‌تر از گذشته در نبرد با صهیونیست‌های اشغالگر به پیروزی نزدیک شده‌اند، در کنار مردم فلسطین ایستاده‌اند.

طهمورثی در خصوص موشک فتاح برای دانش آموزان گفت: این موشک با قابلیت‌های تاکتیکی، به‌دلیل برخورداری از پیشران سوخت جامد نازل متحرک مرحله دوم، قابلیت دستیابی به سرعت‌های بسیار بالا و همچنین انجام مانورهای مختلف در داخل و خارج از جو زمین به منظور غلبه‌بر انواع سامانه‌های دفاع هوایی دشمن را دارد.

این فعال فرهنگی افزود: برخی مدیران با موضوع ما همسو نبودن که ما یک لیگ علمی و فرهنگی را در شهرستان خودمان راه اندازی کردیم و نزدیک ۲۰۰ نفر تحت پوشش برنامه قرار گرفتند، امیدواریم ۸۰۰ نفر نیز از پایه‌های پنجم و ششم و دبیرستان عضو لیگ شوند و موقعیت خوبی برای تربیت اسلامی دانش‌آموزان بر اساس خانه و مدرسه فراهم شود، زیرا باید ما بچه مسلمان تربیت کنیم.