تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3827539
شناسه : 3827539
تاریخ :
طبیعت بازهم برد و صدرنشین ماند/ پیروزی نفت در وقت اضافه اقتصاد ایران: در روزی که تیم طبیعت با کسب پنجمین برد متوالی موفق به تثبیت صدرنشینی خود در لیگ بسکتبال شد، تیم شهرداری گرگان در رقابتی نزدیک با نفت متحمل شکست خانگی شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور امروز (دوشنبه ۷ آبان) با برگزاری دیدارهای هفته پنجم پیگیری شد.

در این هفته از رقابت ها و در یکی از مهمترین ها دیدارها، دو تیم طبیعت و ذوب آهن در سالن زنده یاد محمود مشحون رو در روی هم قرار گرفتند که طی آن شاگردان مهران شاهین طبع در تیم طبیعت دومین شکست این فصل را به حریف اصفهانی تحمیل کردند. بدین ترتیب طبیعت بدون باخت ماند و صدرنشینی خود در جدول رده بندی را تثبیت کرد.

در سالن امام خمینی گرگان نیز تیم شهرداری گرگان میزبان نفت بود. رقابت دو تیم در پایان وقت اضافه به تساوی ۷۵ - ۷۵ انجامید اما در نهایت این تیم نفت بود که موفق به شکست میزبان خود شد.

در سایر دیدارهای این هفته فولاد در دیدار خانگی برابر پایش پارت به برتری دست یافت. گلنور در حضور تماشاگرانش موفق به شکست آینده سازان شد و مهگل در مشهد تنها با یک اختلاف امتیاز به آسمان ولایت باخت.

نتیجه دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال به این شرح است:

*فولاد هرمزگان ۸۹ - ۶۴ پایش پارت
* گلنور اصفهان ۹۵ - ۷۰ آینده سازان
آسمان ولایت مشهد ۷۰ - ۶۹ مهگل البرز
* طبیعت ۸۴ - ۵۶ ذوب آهن اصفهان
*شهرداری گرگان ۸۰ - ۸۲ نفت آبادان

در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال دیدار تیم های کاله مازندران و پترونوین ماهشهر در جریان است.