تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3827517
شناسه : 3827517
تاریخ :
قرارگاه تداوم جهاد در سوریه و لبنان فعال شد اقتصاد ایران: قم-مسئول قرارگاه جهادی تداوم جهاد از فعال شدن این قرارگاه در سوریه و لبنان در پشتیبانی و خدمت رسانی به مهاجرین و جنگ زدگان لبنانی خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، صادق بیطرفان مسئول قرارگاه جهادی تداوم جهاد با اشاره به حضور فعال این گروه جهادی در پشتیبانی و خدمت رسانی به مهاجرین و جنگ زدگان لبنانی اظهار کرد: به حمدالله در طی یک ماه گذشته با حضور میدانی قرارگاه تداوم جهاد در سوریه و لبنان و اعتماد مردم عزیز به این گروه جهادی اقدامات مؤثری در زمینه خدمت رسانی به مردم شریف لبنان صورت گرفته است.

مسئول قرارگاه تداوم جهاد که هم اکنون در بیروت حضور دارد در تشریح اولویت‌های مورد نیاز مردم شریف لبنان افزود: با توجه به کاهش دما و نیاز سریع به اقلام و وسایل گرمایشی قابل استفاده در مناطق جنگ زده، یکی از هدف گذاری‌های قرارگاه تداوم جهاد تأمین لباس گرم، پتو، سوخت و وسایل گرمایشی می‌باشد.

بیطرفان ضرورت توجه به نیازهای فرهنگی و معنوی مهاجرین لبنانی را پر اهمیت خواند و افزود: قرارگاه تداوم جهاد جهت پشتیبانی فرهنگی از مردم شریف و مهاجر لبنانی در سوریه اقدامات متعددی را همچون تأمین اقلام فرهنگی و اعتقادی، اجرای برنامه‌های فرهنگی برای زنان و کودکان لبنانی را در اجرا نموده و برنامه‌های متعدد دیگری نیز در حوزه اوقات فراغت کودکان، آموزش خانواده‌ها و تهیه اقلام فرهنگی در حال اجرا می‌باشد.

لازم به بیان است که شماره کارت قرارگاه تداوم جهاد در بانک سپه ۵۸۹۲۱۰۷۰۴۷۱۳۷۴۰۴ شماره حساب رسمی و حقوقی قرارگاه تداوم جهاد در بانک سپه به نام (ودجا ۸۷۹۹۰۵) ۳۱۰۱۱۰۲۶۰۰۶۹۵ برای کمک به مهاجرین لبنانی در نظر گرفته شده است.