تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3827514
شناسه : 3827514
تاریخ :
ورزش کارگری رکن اساسی در انسجام و تحول بخشی بدنه جامعه است اقتصاد ایران: اراک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: ورزش کارگری رکن اساسی در انسجام و تحول بخشی بدنه جامعه است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، بهنام نظری ظهر دوشنبه در آئین افتتاحیه سومین دوره مسابقات فوتسال کارگری کشور ضمن تسلیت به جامعه کارگری و معدن کاران طبس و سه کارگر معدن شماره ۵ شازند که در راه امرار معاش جان خود را از دست دادند، اظهار کرد: ورزش کارگری استمرار در افزایش تولید و نشاط در جامعه است و کارگرانی که ضمن تحمل سختی کار با تاکتیک و روحیه جمعی خود را به اثبات می‌رسانند و در مسابقات لیگ شرکت می‌کنند، شایسته تقدیر هستند.

وی افزود: ورزش دانشجویی و ورزش کارگری ۲ رکن اساسی در تحول انسجام بخشی و توانبخشی به بدنه مؤثر جامعه قلمداد می‌شود.

نظری اظهار کرد: قشر دانشجو به بنیان‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تحکیم و تحکم می‌بخشد و کارگران هم عنصر تعیین کننده در اقتصاد و تولید کشور هستند که توجه به این مهم موجب شکوفایی اقتصاد و صنعت کشور است.

وی گفت: نیاز است تمام واحدهای تولیدی استان مرکزی یک ورزشگاه داشته باشد و کارگران در این عرصه حضور پیدا کنند چرا که هر میزان به این مهم توجه شود به طور قطع خروجی آن در شادابی و امیدآفرینی در جامعه مشهود است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی بیان کرد: از ورزش خانواده کارگران نیز نباید غفلت کرد و در این راستا این اراده و آمادگی وجود دارد که سالن‌های ورزشی در اختیار خانواده این قشر زحمتکش قرار گیرد.