تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3827490
شناسه : 3827490
تاریخ :
ابطحی: ایران‌دوستی، همه را دربرابر اسرائیل در یک جبهه قرار می‌دهد اقتصاد ایران: عضو مجمع روحانیون مبارز با بیان اینکه هر کس ایران را دوست دارد در برابر اسرائیل در یک جبهه قرار می‌گیرد، گفت: اتحاد احزاب در برابر رژیم صهیونیستی طبیعی است و حاکمیت باید قدر آن را بداند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجت‌الاسلام محمدعلی ابطحی عضو مجمع روحانیون مبارز در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه با اهمیت مواضع واحد چهره‌ها و جریان‌های سیاسی در برابر تعرض رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: همیشه در ایران این‌طور بوده است که در برابر خارجی‌ها، ملت وحدت داشتند و این انسجام طبیعی است و اگر غیر از این بود جای شک و شبهه وجود داشت و مشکل‌ساز بود.

وی با یادآوری اینکه در دوران دفاع مقدس نیز همگان در دفاع از میهن متحد بودند، افزود: امروز نیز همینطور است، ای کاش مدیران کشور در شرایط عادی نیز بتوانند این مسئله را درک کنند و بفهمند که باید همیشه این وحدت و انسجام را حفظ کنند.

رئیس دفتر رئیس جمهور دولت اصلاحات در رابطه با موضوع وفاق ملی که شعار دولت چهاردهم است، عنوان کرد: در دولت‌های مختلف همواره به دنبال وفاق ملی بودند اما بخش‌های قدرت کمتر به وفاق ملی اهمیت می‌دادند، تصور من این است که موضوع مقابله با یک دشمن خارجی فراتر از وفاق ملی است.

ابطحی با بیان اینکه در مقابله با رژیم صهیونیستی، وطن در محور قرار دارد، تاکید کرد: طبیعی است در مقابل تعرض رژیم صهیونیستی ایران موضوعیت دارد و هر کس وطن را دوست داشته باشد در یک جبهه قرار می‌گیرد.

وی در رابطه با قدرت آفرینی اتحاد سیاسیون در برابر تجاوز دشمن، اظهار کرد: این اتحاد دائمی است و اگر حاکمیت قدر آن را بداند می‌تواند قدرت آفرین باشد ولی اگر دوباره بر طبل فرقه‌ها و اختلاف نظرهای سیاسی داخلی کوبیده شود و افراطی‌ها میدان را در دست بگیرند، طبیعتاً این نقطه قوت در وحدت از بین می‌رود و به نقطه ضعف تبدیل می‌شود.