تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3827485
شناسه : 3827485
تاریخ :
بسیج در تربیت نسل‌ جوان و ارتقای روحیه جهادی نقش کلیدی دارد اقتصاد ایران: اراک- مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: بسیج در تربیت نسل‌ جوان و ارتقای روحیه جهادی و خودباوری نقش کلیدی دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامرضا کریمی ظهر دوشنبه در آئین تکریم مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان مرکزی اظهار کرد: مسئولیت بسیج پرورش و تربیت جوانان در برابر تهدیدات خارجی و حفظ وحدت داخلی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب درباره حمله اخیر اسرائیل به ایران و پیامدهای آن برای کشور گفت: نقش بسیج و سایر نیروهای مردمی در تقویت بنیان‌های دفاعی و انسجام داخلی باید مورد توجه ویژه باشد.

سرهنگ کریمی افزود: رهبر معظم انقلاب با بیانات خود، به تمامی ارکان کشور و مردم یادآور شدند که دشمنی‌های خارجی نیاز به وحدت و هوشیاری بیشتر دارد و ما باید برای مقابله با هرگونه تهدید، نیاز است بسیجی کارآمد و جوانان با بصیرت و مقاوم تربیت کنیم.

وی افزود: سازمان بسیج به عنوان بازوی استراتژیک کشور در دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی، موظف است تا علاوه بر آماده‌سازی دفاعی، نقش کلیدی خود در تربیت نسل جوان و ارتقای روحیه جهادی و خودباوری را ایفا کند.

کریمی با تأکید بر رسالت بسیج در موضوعات داخلی و اجتماعی بیان کرد: بسیج نه‌تنها وظیفه دارد در برابر تهدیدات خارجی هوشیار باشد، بلکه در مقابله با آسیب‌های اجتماعی و پرورش اخلاق و معنویت جوانان نیز نقش بسزایی دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ادامه با اشاره به پیامدهای بیانات اخیر رهبر تصریح کرد: حمله اخیر رژیم صهیونیستی به ایران نشانگر ناتوانی دشمنان در مواجهه مستقیم با قدرت ایران است.

کریمی گفت: رهبر انقلاب به درستی بیان کردند که توطئه‌ها و تهدیدهای اسرائیل و حامیانش نمی‌تواند کوچک‌ترین خللی در عزم ملت ایران ایجاد کند که این مهم، رسالتی برای بسیج است تا جوانان را به سلاح علم و ایمان مجهز کند و در برابر هرگونه تهدید مقاومت و پایداری داشته باشند.

وی بر ضرورت آگاه‌سازی جوانان و تبیین دقیق نقشه‌های دشمنان تاکید کرد و افزود: سازمان بسیج باید برنامه‌های جامعی در راستای آگاهی‌بخشی و توانمندسازی جوانان داشته باشد تا نسل آینده با ایمان و شناخت دقیق از دشمنان، به سازندگی کشور کمک کند و در حفظ ارزش‌های دفاع مقدس از هیچ کوششی دریغ نکند.