تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3827483
شناسه : 3827483
تاریخ :
اعزام ۲۰۰ ورزشکار به مسابقات قهرمانی کارگران کشور در سال جاری اقتصاد ایران: اراک- مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: امسال ۲۰۰ ورزشکار این استان در قالب ۲۹ تیم ورزشی به مسابقات قهرمانی کارگران کشور اعزام شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، جمشید امیدی ظهر دوشنبه در آئین افتتاحیه سومین دوره مسابقات فوتسال کارگری کشور در اراک اظهار کرد: استان مرکزی با یک و نیم میلیون جمعیت دارای ۲۵۰ هزار بیمه شده اجباری است.

وی افزود: این استان علاوه بر زادگاه مفاخر فرهنگی کشور، استانی کارگری است که با تعامل و همراهی کارفرمایان و جامعه کارگری اقدامات قابل توجهی در حوزه اشتغالزایی صورت گرفته و از این حیث در کشور برجسته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی تصریح کرد: در ارتباط با حوزه ورزش کارگری این استان دارای ۴۲ انجمن ورزشی، ۱۰ هیئت ورزشی و ۳۲۰ کمیته فعال ورزشی است که یکی از این افتخارات ورزش در سال گذشته، کسب مدال طلای جهانی در رشته والیبال توسط شرکت واگن پارس اراک در کشور مکزیک بود.

وی گفت: همچنین استان مرکزی دارای ۵ مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران فعال در شهرستان‌های اراک، خمین، دلیجان، محلات و ساوه است.

برگزاری ۷۰ رویداد ورزشی در سطح استان مرکزی

امیدی بیان کرد: هیئت ورزش کارگری استان مرکزی در ابتدای امسال تاکنون بیش از ۷۰ رویداد ورزشی در سطح شهرستان و استان برگزار همچنین بیش از ۲۰۰ ورزشکار در قالب ۲۹ تیم ورزشی به مسابقات قهرمانی کارگران کشور اعزام کرده است.

وی، برگزاری ۳۵ رویداد ورزشی ویژه آقایان در سطح استان مرکزی، ۲۳ رویداد ورزشی ویژه بانوان در سطح شهرستان، ۶ رویداد دوشنبه‌های ورزش و کار، ۶ رویداد کاروان نشاط و برگزاری ۲ همایش یوگا در بخش آقایان و بانوان را از جمله اقدامات ورزش کارگری این استان در سال جاری عنوان کرد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان مرکزی گفت: برگزاری ۸ همایش و جشنواره فرهنگی و ورزشی ویژه کارگران، اعزام ۱۳۲ ورزشکار آقا در قالب ۲۰ تیم ورزشی کارگری به مسابقات قهرمانی کارگران کشور، اعزام ۵۸ ورزشکار خانم در قالب ۹ تیم ورزشی کارگری به مسابقات قهرمانی کارگران کشور را از دیگر اقدامات هیأت ورزش کارگری استان مرکزی در سال جاری عنوان کرد.