تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3827440
شناسه : 3827440
تاریخ :
همراهی و کمک وزارت نیرو در اجرای طرح جامع گلزار شهدای قزوین اقتصاد ایران: قزوین- مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران برای اجرای طرح جامع گلزار شهدای شهر قزوین با استفاده از ظرفیت‌های موجود این وزارت، قول مساعدت داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با حضور در شرکت آب منطقه‌ای قزوین با محمد شهرابی‌فرهانی مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران دیدار و گفت‌وگو کرد.

اسمعیلی در این دیدار با اشاره به طرح جامع گلزار مطهر شهدای شهر قزوین، گفت: در بند ۱۲ سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری در امور ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار، جهاد و ساماندهی امور ایثارگران بر حفظ یادمان‌ها، نمادها و نشانه‌های جهاد، مقاومت و ایثار و ساماندهی و نگهداری آن‌ها به‌صورت مراکز فرهنگی تأکید شده است.

وی افزود: به همین منظور گلزار مطهر شهدای شهر قزوین با موقعیت خاص جغرافیایی و هم‌جواری با بقعه مبارک امامزاده حسین (ع)، در بسیاری از ایام سال میعادگاه اقشار مختلف مردم جهت برگزاری برنامه‌ها و مراسم آئینی، ارزشی و معنوی است.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به اهمیت این موضوع، اجرای طرحی جامع جهت ساماندهی گلزار مطهر شهدای شهر قزوین در دستور کار بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین قرار گرفت.

مدیرکل بنیاد استان قزوین در پایان خواستار مساعدت وزارت نیرو از محل مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های زیرمجموعه این وزارت به‌منظور اجرای طرح جامع گلزار مطهر شهدای شهر قزوین شد.

در این دیدار، شهرابی‌فرهانی نیز با استقبال از طرح جامع گلزار مطهر شهدای شهر قزوین، جهت اجرایی شدن این طرح با استفاده از ظرفیت‌های موجود وزارت نیرو، قول مساعدت و همکاری داد و گفت: با توجه به اهمیت پروژه ساماندهی این مکان مقدس، هر کاری که در توان ما باشد انجام خواهیم داد.

گفتنی است در دیدار یاد شده، منصور ستوده مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین و محمدرضا شکوهی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد استان قزوین نیز حضور داشتند.