تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3827421
شناسه : 3827421
تاریخ :
اختتامیه جشنواره ملی کارتون فردا در اردبیل برگزار می‌شود اقتصاد ایران: اردبیل- رییس باشگاه هنری و ادبی معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل گفت: اختتامیه جشنواره ملی کارتون با مشارکت ۲۰۰ اثر سه‌شنبه ۹ آبان در اردبیل برگزار می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، عباس محمدی ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اختتامیه دومین دوره مسابقه ملی کارتون در اردبیل، اظهار کرد: اختتامیه جشنواره ملی کارتون با مشارکت ۲۰۰ اثر از ۸ استان مختلف سه‌شنبه ۹ آبان در اردبیل برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت استادان و هنرمندان بسیاری در حوزه کاریکاتور در استان اردبیل افزود: اردبیل با وجود هنرمندان برجسته در این حوزه میزبان جشنواره خواهد بود که آثار پس از گزینش تجلیل خواهند شد.

رئیس باشگاه هنری و ادبی معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه اردبیل به به قرار گرفتن ۴۵ اثر در نگارخانه ختایی مجموعه شیخ صفی‌الدین در معرض دید خاطرنشان کرد: توجه جهان معاصر به کاریکاتور با کارتون سیب تمرکز بر برگزاری این رویداد شد.

محمدی با اشاره به برگزاری جشنواره‌های متنوع در این راستا ادامه داد: جشنواره شعر در اواخر آبان ماه و جشنواره نمایش اواخر آذرماه و جشنواره هنرهای تجسمی در یزد برگزار خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: دفاتر رشد استعدادهای فرهنگی، ادبی در همه واحدها در راستای شکوفایی استعدادهای دانشجویان راه‌اندازی خواهد شد.