تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3827387
شناسه : 3827387
تاریخ :
راه اندازی پویش همدلی با جبهه مقاومت در ملایر اقتصاد ایران: همدان ـ مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری پوشش همدلی با جبهه مقاومت در ملایر خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد فارسی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه اقدامات ددمنشانه رژیم منحوس صهیونیستی طی یک سال گذشته در غزه و لبنان دل مسلمانان و آزادیخواهان جهان را به درد آورده اظهار کرد بی شک فرموده قرآن وعده محقق و ظالمان نابود خواهند شد.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر با بیان اینکه در راستای حمایت از جبهه مقاومت و مردم مظلوم غزه و لبنان ملت همیشه در صحنه و نوعدوست ایران کمک‌های مادی و معنوی خود را را در قالب کمک‌های نقدی و غیر نقدی دارند افزود در این زمینه مردم ملایر نیز کمک‌های خود را دارند.

وی با تأکید بر اینکه در این راستا در راستای جهاد تبیین از سوی مبلغان، هیأت مذهبی، نهضت پیشرفت بانوان، کانون مداحان و… جلسات مختلفی تشکیل شده افزود: طی چند روز گذشته با نهضت پیشرفت بانوان جلسه داشتیم، مقرر شد که بانوان تأثیر گذاری که عضو نهضت هستند تبلیغات رو برای جمع اوری کمک به جبهه مقاومت و لبنان شروع کنند و از هیأت و مجالس خانگی این اتفاق کلید بخورد.

فارسی تصریح کرد: هلال احمر هم چند مرکز جمع آوری در سطح شهر برای کمک و جمع آوری پول‌ها مستقر کرده و تا کنون نیز کمک‌ها ی خوبی جمع آوری شده است.

وی افزود: موکب بقیه اله هم مشغول جمع آوری کمک‌های مالی برای مردم غزه و جبهه مقاومت است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از راه‌اندازی پویش همدلی با جبهه مقاومت به همت دفتر امور بانوان فرمانداری ویژه شهرستان ملایر خبر داد و گفت: از همشهریان عزیز به‌خصوص زنان و مادران دعوت می‌شود؛ جهت حمایت از جبهه مقاومت و کمک به زنان و کودکان مظلوم غزه با اهدای کمک‌های نقدی و غیر نقدی به این پویش بپیوندید

وی افزود: مردم نوعدوست ملایر در این زمینه جهت واریز کمک‌ها و یا تحویل کمک‌های نقدی و غیر نقدی هر روزه از ساعت ۹ تا ۱۲ به دفتر امام جمعه شهرستان واقع در میدان زندیه شهید جوکار کوچه شهید احمدی مجتمع شهرداری طبقه سوم مراجعه فرماییدیا به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر واقع در میدان قائم (میدان دادگستری جدید) بلوار فاطمیه مراجعه یا وجه نقد کمک‌های خود را به شماره حساب

۵۸۹۲۱۰۱۶۰۹۵۱۹۵۳۹

گروه جهادی حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف بنام محمد علی ارزنده واریز کنند.