تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3827334
شناسه : 3827334
تاریخ :
شهید «محمدرضا زاهدی» فارغ از تعلقات دنیوی بود اقتصاد ایران: قم- فرزند شهید زاهدی گفت: شهید محمدرضا زاهدی از تعلقات دنیوی فارغ بود و هیچگاه به پست و منصب خود نگاه ناشایستی نداشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی زاهدی پیش از ظهر دوشنبه در «همایش حزب الله زنده است» که در سالن همایش‌های بین‌المللی غدیر قم برگزار شد، اظهار کرد: شهید زاهدی را شاید اکثر مردم نمی‌شناختند و وی سعی داشت تا رسانه‌ای نباشد.

فرزند شهید زاهدی بیان کرد: سیر فکری شهید زاهدی این بود که باید رنگ خدا داشته باشیم و گمنام باید کار کرد و باید برای رضای خداوند باشد.

زاهدی گفت: یک نسل طلایی در سال ۱۳۷۷ به جبهه مقاومت رفتند و تحولاتی رقم زدند.

وی ادامه داد: شهید سید حسن نصرالله همواره ذوب در ولایت و مطیع ولایت فقیه و مقام معظم رهبری بود.

فرزند شهید زاهدی عنوان کرد: شهید محمدرضا زاهدی از تعلقات دنیوی فارغ بود و هیچگاه به پست و منصب خود نگاه ناشایست و اشتباهی نداشت.

زاهدی تصریح کرد: عزت دست خداوند و هر کسی در این راه گام بردارد قطع به یقین خداوند می‌بینید و شهدا نیز با تبعیت از این امر به امتیاز والای شهادت رسیدند.

فرزند شهید زاهدی خاطرنشان کرد: ما معتقد هستیم به خدایی که جبار است و شهادت سید حسن نصرالله برای ما خسارت بزرگی است و منکر آن نیستیم و امروز شاهد این هستیم که جبهه مقاومت مقتدر از گذشته ظهور کرده است.