تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3827331
شناسه : 3827331
تاریخ :
شهیدنصرالله اندیشه رسیدن به پیروزی را در میان امت اسلامی احیا کرد اقتصاد ایران: قم- مدیر مرکز تحقیقات علوم انسانی دانشگاه بیروت گفت: شهید نصرالله ضربه سختی به پروژه سلطه غرب وارد کرد و توانست اندیشه رسیدن به پیروزی را در میان امت اسلامی احیا کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، طلال عتریسی پیش از ظهر دوشنبه در پیام تصویری به همایش «حزب الله زنده است» که سالن همایش‌های بین المللی غدیر قم برگزار شد، اظهار کرد: شهید سید حسن نصرالله بدون مبالغه یک واقعیت جدیدی را در سطح امت اسلامی به نمایش گذاشت.

مدیر مرکز تحقیقات علوم انسانی دانشگاه معارف بیروت بیان کرد: از ویژگی‌های شهید سید حسن نصرالله این است که ایشان از پایه شروع کرد و راه به عرصه عمل جهاد پیدا کرد و عمل جهاد، سیاست و مبارزه را آغاز کرد

وی ابراز کرد: شهید نصرالله در عرصه مقابله با استکبار رشد کرد و ضمن ایجاد تحولات و حفظ وحدت ملی به حکمت دست یافت.

عتریسی عنوان کرد: شهید نصرالله از ویژگی‌هایی مانند زهد، تواضع، ساده زیستی، معرفت، هماهنگی ابعاد فکری، عقیدتی و شفافیت اندیشه برخوردار بود.

مدیر مرکز تحقیقات علوم انسانی دانشگاه بیروت اذعان کرد: نقطه مهم شخصیت شهید نصرالله این است که در یک مرحله مهم از مبارزه با دشمن صهیونیستی و وارونه کردن نقشه‌های شوم دشمن در منطقه شرکت داشت و رهبری کرد.

شهید نصرالله ضربه سختی به پروژه سلطه غرب وارد کرد

وی ادامه داد: شهید نصرالله ضربه سختی به پروژه سلطه غرب وارد کرد و توانست اندیشه رسیدن به پیروزی را در میان امت اسلامی احیا کند.

عتریسی گفت: شهید نصرالله اندیشه سست بودن بنیان اسرائیل از خانه عنکبوت را مطرح کرد و به ترویج فرهنگ جدید و عبور از زمان شکست پرداخت.

مدیر مرکز تحقیقات علوم انسانی دانشگاه بیروت گفت: شهید نصرالله همان کسی است که خود آگاهی جدید ایجاد کرد و هنگامی که به سخنانی ایشان مراجعه کنیم، فرهنگ به چالش کشیدن دشمن و تحقق پیروزی مشهود است.

عتریسی افزود: یکی از نکات مهم قابل توجه این است که شهید نصرالله را نه فقط لبنانی‌ها دوست داشتند، بلکه گستره این ارج گذاری از لبنان فراتر رفته است و دلیل این محبت عزت و کرامت این شهید است.

مدیر مرکز تحقیقات علوم انسانی دانشگاه بیروت خاطرنشان کرد: شهید نصرالله ضربه سختی به پیکر مفاهیم بردگی و ستم وارد کرد و به این دلیل به شخصیت استثنایی در تاریخ حرکت آزادی خواه شناخته می‌شود.