تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3827328
شناسه : 3827328
تاریخ :
مراسم یادبود خیر مدرسه و مسجد ساز زنده یاد «رباطی» برگزار شد اقتصاد ایران: تربت حیدریه- مراسم یادبود خیر مدرسه و مسجد ساز زنده یاد رجبعلی جاوید رباطی در تربت حیدریه برگزارشد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم یادبود خیر مدرسه و مسجد ساز زنده یاد رباطی به همت مدیر و کارکنان، دبستان زنده یاد حسین جاوید صبح دوشنبه برگزار شد.

میثم سالاری، معاون پشتیبانی اداره آموزش و پرورش تربت حیدریه، در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و نام حاج رجبعلی جاوید رباطی اظهار کرد: بخش بسیار مهمی از توفیقات آموزش و پرورش مرهون خدمات ماندگار خیرین مدرسه ساز است که به برکت وجود آنها در نقاط مختلف شهرستان شاهد احداث مدارس مستحکم و زیبا هستیم.

معاون پشتیبانی اداره آموزش و پرورش تربت حیدریه با بیان اینکه امروز در کشور ما ساخت مدرسه به عنوان جایگاه مهم در عرصه تعلیم و تربیت بر دوش دولت و خیرین مدرسه ساز است، افزود: خوشبختانه در این عرصه تلاش‌های خوبی صورت گرفته تا فرزندان این مرز و بوم دغدغه‌ای جز تحصیل علم نداشته باشند.

وی بیان کرد: هر جامعه‌ای که به آموزش و پرورش بها دهد، موفق تر است و امروز باید راه را باز کنیم تا مردم در جهت توسعه آموزش و پرورش نقش بسزایی داشته باشند.

سالاری تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین نیازهای دبستان زنده یاد حسین جاوید ساخت نمازخانه است که امیدواریم با همکاری خانواده مرحوم و خیرین احداث شود.

وی افزود: نام نیک خیرین مدرسه ساز در عرصه مدرسه سازی بسیار نیکو درخشیدند.

گفتنی است؛ دبستان زنده زیاد حسین جاوید در سال ۷۱ با همکاری مرحوم جاوید ساخته شد و در حال حاضر دارای ۵ کلاس با ۱۱۰ دانش آموز است.