تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3827312
شناسه : 3827312
تاریخ :
قهرمانی بانوان شناگر دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری اقتصاد ایران: شهرکرد-رئیس هیأت ورزش‌های همگانی چهارمحال و بختیاری از قهرمانی بانوان شناگر دستگاه‌های اجرایی استان در سطح ملی خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی محمدیان دهکردی امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با اعلام خبر قهرمانی بانوان شناگر دستگاه‌های اجرایی استان چهارمحال و بختیاری در سطح ملی، اظهار کرد: در پایان این دوره از قابت‌ها که در مشهد مقدس با معرفی نفرات برتر در هفت رده سنی با حضور نایب رئیس بانوان فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور برگزار شد، ورزشکاران چهارمحال و بختیاری در سه رده سنی موفق به کسب مدال شدند.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی چهارمحال و بختیاری در ادامه خاطر نشان کرد: این دوره از مسابقات به مدت دو روز و با حضور ۲۳ استان و رقابت ۱۱۰ ورزشکار بانو به میزبانی مشهد و با معرفی نفرات برتر و اهدای مدال و کاپ‌های قهرمانی برگزار شد.

وی در خصوص نتایج مسابقات عنوان کرد: رده سنی ۵۶ سال به بالا نیره لبافی (تهران)، مریم دباغ (وزارت ورزش) و نرگس شعبانی (کرمانشاه) موفق به کسب مدال شدند.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در رده سنی ۵۱-۵۵، آتوسا سماعی (خوزستان)، بدر السادات طبری اصفهانی (اصفهان) و رباب امین (آذربایجان شرقی) رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

محمدیان اضافه کرد: همچنین در رده سنی ۴۶-۵۰ عذرا اسماعیلی (آذربایجان‌شرقی) مقام اول، حمیده صادقی (وزارت ورزش) عنوان دوم و زهرا داودی (چهارمحال و بختیاری) رتبه سوم را کسب کردند.

وی بیان کرد: در رده سنی ۴۵-۴۰ سارا احمد زاده ریشهری (بوشهر)، اعظم خرم آبادی (اصفهان) و محدثه مرشد زاده (کرمان) اول تا سوم شدند.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در رده سنی ۳۶-۴۰ سپیده فراهانی (تهران)، سحر ولی مقدم (زنجان) و الهام اسدزاده (وزارت ورزش) موفق به کسب عنوان شدند.

محمدیان بیان کرد: در رده سنی ۳۵ -۳۰ نیز نازنین رحمانی (کرمانشاه)، مائده حیدرپور (اصفهان) و سیده مریم کاظمی (چهار محال و بختیاری) عنوان‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

وی افزود: و در نهایت در رده سنی زیر ۳۰ سال سیده راضیه شربتی (علوم پزشکی مشهد)، حانیه مغاره عابد (چهارمحال و بختیاری) و الهام هزار جرینی نژاد (گلستان) اول تا سوم شدند.