تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3827308
شناسه : 3827308
تاریخ :
حمله رژیم‌ صهیونی تاثیری بر توان نظامی ایران نداشته است اقتصاد ایران: دبیر شورای عالی امنیت ملی در حاشیه حضور در دفتر حماس در تهران اقدام تجاوزکارانه رژیم‌صهیونی در هدف قرار دادن برخی نقاط نظامی در استان‌های تهران، ایلام و خوزستان را بی‌تاثیر دانست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر احمدیان با حضور در دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در تهران و تسلیت شهادت یحیی سنوار، جبهه مقاومت را پیروز تقابل با صهیونیست‌ها و حامیانش دانست.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با تاکید بر اینکه پیام شهید سنوار نافذتر، جهاد او مؤثرتر و تاثیرش بر مبارزه مردم فلسطین پایدارتر خواهد بود، اظهار داشت: میدان امروز گویای وضع مقاومت است و دشمن صهیونی پس از گذشت بیش از یکسال از شروع جنگ علیه مردم غزه از دستیابی به اهداف خود در جنگ بازمانده و آثار عجز از تسلیم و شکست ملت و مقاومت فلسطین و لبنان در گفتار، رفتار و چهره آن مشهود است.

احمدیان همچنین در واکنش به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی در حمله به برخی نقاط نظامی در استان‌های تهران، ایلام و خوزستان هم گفت: اقدام تجاوزکارانه رژیم‌صهیونی اندک تأثیری بر توان نظامی ایران نداشته است و کماکان قدرت جمهوری اسلامی ایران باقی است.