تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3827301
شناسه : 3827301
تاریخ :
دستگیری شکارچیان غیرمجاز در ثلاث باباجانی و کشف لاشه ۲ قلاده گراز اقتصاد ایران: کرمانشاه- فرمانده انتظامی شهرستان ثلاث باباجانی از دستگیری شکارچیان غیرمجاز در ثلاث باباجانی و کشف لاشه ۲ قلاده گراز خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سرهنگ شهرام کسانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی ثلاث باباجانی پس از دریافت گزارشی مبنی بر حضور چند شکارچی غیرمجاز در منطقه جنگلی میرآباد این شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پس از حضور در منطقه و با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی خودرو نیسان حامل شکارچیان غیرمجاز شده و در عملیاتی حساب شده ضمن توقیف خودرو نسبت به انجان بازرسی‌های لازم اقدام کردند.

سرهنگ کسانی افزود: در بازرسی‌های صورت گرفته از خودرو ۲ قلاده گراز وحشی شکار شده به همراه ۴ قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز و ۲۴ عدد فشنگ مربوطه کشف شد.

رئیس پلیس ثلاث باباجانی تصریح کرد: شکارچیان نیز که ۴ نفر بودند همگی دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی و بازجویی به پاسگاه محل منتقل شدند.

وی در پایان از تشکیل پرونده‌ای در این راستا و ارسال آن به مراجع قضائی جهت بررسی‌های تکمیلی و صدور احکام لازم برای شکارچیان متخلف و غیرقانونی خبر داد.