تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3827288
شناسه : 3827288
تاریخ :
۱۳ آبان پیام مقاومت را به مردم برسانیم اقتصاد ایران: شهرکرد-مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در ایام دهه فاطمیه(س) و یوم‌الله ۱۳ آبان باید تلاش کنیم پیام مقاومت را به جامعه برسانیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالقاسم کاظمی پیش از ظهر امروز دوشنبه در نشست هماهنگی برگزاری ویژه برنامه‌های یوم‌الله ۱۳ آبان و دهه فاطمیه (س)، اظهار کرد: امروزه و با توجه به اتفاقاتی که در عالم در حال رقم خوردن است و در یک سمت آن‌ها جامعه اسلامی قرار دارد لازم است نسبت به طراحی عملیات‌های فرهنگی اهتمام ویژه‌تری داشته باشیم تا به این ترتیب اقدامی مورد تأیید ولی عصر (عج) در جهت ارتقای فرهنگی دینی رخ دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع خانواده شهدای مدافع امنیت، افزود: ایشان در فرمایشات خود تاکید بسیاری بر موضوع ایستادگی و مقاومت داشتند.

وی ادامه داد: اتفاقاتی که امروز در منطقه در حال وقوع است باید در عملیات‌های فرهنگی ما نسبت مناسبی داشته باشند چراکه مناسبت‌های ملی و مذهبی در راستای یک مواجه هستند و ما باید در این مناسبت‌ها یک خط و مسیر حرکتی را برای جامعه ترسیم کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظمی عنوان کرد: در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی ویژه مناسبت‌هایی مانند یوم‌الله ۱۳ آبان همچنین ایام دهه فاطمیه باید خط مقاومت با حساسیت پیگیری شود اما نکته مهم این است که ما در هنگام صحبت در مورد مقاومت در جامعه با چالش‌ها و شبهه‌های جدی مواجه می‌شویم بنابراین در جریان مقاومت به شبهه‌زدایی نیاز داریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ایده مقاومت، اضافه کرد: مقاومت و ایستادگی درواقع به معنای حرکت در مسیر صحیح برای رسیدن به یک هدف والا است و همین موضوع راه‌حل برون‌رفت جامعه اسلامی از چالش‌های امروزی به شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه ایستادگی و مقاومت هزینه دارد اما هزینه‌های سازش با دشمنان بسیار بالاتر است، تصریح کرد: امروزه نهادهای فرهنگی، تبلیغی و حاکمیتی باید مقاومت را به عنوان یک ایده برای زندگی معرفی کنند چراکه افراد در زندگی دنیایی خود نیز اگر قصد دارند به موفقیت برسند باید مقاومت داشته باشند بنابراین می‌توان گفت مقاومت یک مفهوم زیستی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظمی یادآور شد: امروزه رسانه‌های دشمنان با جدیت به موضوع مقابله با مقاومت در جوامع اسلامی ورود پیدا کرده‌اند و نمونه آن خبرنگار اسرائیلی است که اهدای طلا توسط بانوان ایرانی به جبهه مقاومت را مورد هدف قرار داد و سعی داشت در خصوص این اقدام شبهاتی را برای جامعه ایجاد کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه امروز ما علاوه‌بر جنگ نظامی در فضای رسانه‌ای نیز مورد تهاجم دشمن هستیم، خاطرنشان کرد: در ایام دهه فاطمیه (س) و با توجه به اینکه حضرت زهرا (س) به عنوان برجسته‌ترین الگوی مقاومت دینی شناخته می‌شوند باید تلاش کنیم پیام مقاومت را به جامعه برسانیم.