تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3827279
شناسه : 3827279
تاریخ :
«خیابان لوگاوینا» رونمایی می‌شود/روایت مرگ و زندگی در سارایوو اقتصاد ایران: کتاب «خیابان لوگاوینا» نوشته باربارا دمیک چهارشنبه این هفته ۹ آبان در فرهنگسرای اشراق رونمایی می شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «خیابان لوگاوینا» نوشته باربارا دمیک چهارشنبه این هفته ۹ آبان در فرهنگسرای اشراق رونمایی می شود. این کتاب روایتی از زندگی و مرگ مردم سارایوو است.

کتاب «خیابان لوگاوینا» نوشته باربارا دمیک، مستندنگار و یکی از سردبیران دفتر خبری روزنامه لس‌آنجلس تایمز است. وی زمانی که به عنوان خبرنگار فعالیت می کرد ، در این شهر شاهد جنگ پرکشته بالکان بود. این کتاب با ترجمه رضا نمازی توسط انتشارات ثالث منتشر شده است. نمازی پیش از این «سفرنامه ویلیامز جکسن» را ترجمه کرده که توسط نشر ایران‌شناسی چاپ و منتشر شد.

خیابان لوگاوینا نیز چهارمین تجربه نویسندگی باربارا دمیک در مقام یک نویسنده است. او پیش از این سه کتاب با نام‌های «افسوس نمی‌خوریم» و «حسرت نمی‌خوریم» با موضوع زندگی مردم عادی در کره شمالی و «شهر سرخ» با موضوع زندگی و مرگ در تبت را به نگارش درآورده است.

مراسم رونمایی از این کتاب با حضور مترجم کتاب، میثم رشیدی فعال حوزه کتاب و محمد مهدی حیدری کارشناس حوزه بالکان چهارشنبه این هفته ۹ آبان از ساعت ۱۵ در فرهنگسرای اشراق رونمایی می شود.