تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3827267
شناسه : 3827267
تاریخ :
شمس آذر شوت‌زن و شجاع اقتصاد ایران: قزوین- تیم فوتبال شمس آذر قزوین در هفته نهم لیگ برتر فوتبال علی‌رغم شکست برابر پرسپولیس تصویری دونده و شجاع از خود به نمایش گذاشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم شمس آذر به‌عنوان نماینده قزوین در لیگ برتر فصل را با حواشی متعددی شروع کرده و این حواشی تا هفته نهم نیز گریبان گیر او بوده است.

پس از هفته هشتم و خداحافظی سعید دقیقی از شمس آذر، محمدرضا مهاجری سکان‌دار هدایت این تیم شد تا در سخت‌ترین شرایط ممکن مسئولیت تیمی را بر عهده بگیرد که هرچند از سه هفته گذشته خود ۵ امتیاز کسب کرده بود اما با مشکل نبود بازیکن تمام‌کننده روبرو بود.

مهاجری که در اولین تجربه خود روی نیمکت شمس آذر باید به مصاف پرسپولیس می‌رفت در نشست قبل از بازی از سورپرایز خبر داده بود و همه منتظر یک بازی متفاوت از شمس آذر بودند.

آمارهای این دیدار نشان می‌دهد مهاجری در شمس آذر مسیری متفاوت در پیش گرفته و این تیم در بازی‌های پیش روی خود نیز اگر به‌مانند این دیدار با حریفان خود روبرو شود بدون شک باید به آینده این تیم امیدوار بود.

شمس آذر در این بازی توانست پا به‌پای مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در میدان حضور داشته و مالکیت ۴۶ درصدی را از خود ثبت کند.

از سوی دیگر شمس آذر با ثبت ۱۰ شوت به سمت دروازه در برابر تنها ۶ شوت پرسپولیسی‌ها نشان دهد با روحیه جنگندگی خاصی به مصاف حریفان خود خواهد رفت و حتی خوردن گل نیز نمی‌تواند آن‌ها را مهار کند.

سبک بازی و آمارها کاملاً گویای این امر است که مهاجری با نگاهی هجومی و میل به گلزنی شاگردان خود را راهی زمین خواهد کرد اما این امر در شرایطی است که هنوز خلأ ۱ تمام‌کننده در تیم حس می‌شود.

مهاجری امیدوار است تا پس از بازی با خیبر که اتفاقاً سعید دقیقی سرمربی سابق شمس آذر مسئولیت هدایتان را بر عهده دارد، از فرصت یک‌ماهه فیفا دی استفاده کرده و تیم را به شرایط مطلوبی که مدنظر اوست برساند.

با همه این‌ها شمس آذر بیش از هرزمانی به خرید یک بازیکن تمام‌کننده نیاز دارد در غیر این صورت در ادامه فصل با چالش‌های بزرگی روبرو خواهد شد.