تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3827264
شناسه : 3827264
تاریخ :
پرداخت ۳۰ میلیارد ریال از محل مسئولیت‌های اجتماعی به بیت المال اقتصاد ایران: دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی (ره) خوزستان گفت:۳۰ میلیارد ریال از محل مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های اقتصادی با پیگیری دادستانی بندر امام خمینی (ره) به بیت‌المال پرداخت شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا جعفری‌اصل دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی (ره) گفت: برای الزام شرکت‌های اقتصادی مستقر در منطقه در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به بیت‌المال، سه دستگاه خودروی صفر در اختیار مراجع نظامی و انتظامی قرار گرفت و مقادیری تجهیزات اداری نیز به آموزش و پرورش استان اهدا شد که ارزش ریالی آن ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

جعفری‌اصل گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی باید طبق برنامه بودجه کشور، ضمن رعایت استانداردهای لازم در تولید و رعایت اصول زیست محیطی، از باب مسئولیت اجتماعی به مردم منطقه نیز توجه و بر اساس نیازهای موجود خدمت‌رسانی کنند.

وی ادامه داد: در همین راستا و با پیگیری این دادسرا از بابت نظارت بر حقوق عامه، با اهدای مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان از سوی یک شرکت و چند شرکت دیگر مستقر در مجتمع بندری بندر امام خمینی (ره)، ۹ دستگاه کولرگازی پنجره‌ای، پنج دستگاه آب سرد کن، پنج دستگاه رایانه، چهار دستگاه چاپگر و ۱۷۰ بسته کامل نوشت افزار، کوله پشتی، کفش و البسه در اختیار آموزش و پرورش این شهرستان قرار گرفت تا برای مناطق محروم و دانش آموزان نیازمند به مصرف برساند.

دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی (ره) افزود: همچنین از محل مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های مستقر در مجتمع بندری، سه دستگاه خودروی صفر در اختیار مراجع نظامی و انتظامی قرار گرفت.