تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3827260
شناسه : 3827260
تاریخ :
انقلاب اسلامی سازش با مستکبران را به خود راه نمی‌دهد اقتصاد ایران: قم- نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: انقلاب اسلامی هیچگاه راه سازش با مستکبران را به خود راه نمی‌دهد و امروز فرهنگ مقاومت در جهان گسترش یافته است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی پیش از ظهر دوشنبه در همایش «حزب الله زنده است» که در سالن همایش‌های بین‌المللی غدیر قم برگزار شد، اظهار کرد: جنبه و مبانی اصول مقاومت در قرآن باید تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: فرهنگ مقاومت از قرآن نشان گرفته است و بیش از ده اصل به آن اشاره شده است.

وی ابراز کرد: شهیدان در یک وجهه فوق العاده بودند و این متنعم شدن به مقام شهادت که فوق آن هیچ نعمتی وجود دارد، به تعبد مبتنی بر عقلانیت در برابر ولی خداوند است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی عنوان کرد: انقلاب اسلامی با رسالت و ماهیت دینی جبهه جدیدی را در مدیریت ایجاد کرده که این امر دو رکن اساسی دارد و آن حاکمیت خداوند و استکبار ستیزی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: قرآن به ما آموخت تا کفر و طاغوت نابود و نفی شرک نشود توحید و ایمان نمی‌آید.

وی گفت: از مهمترین ویژگی مبنایی انقلاب اسلامی تشکیل جبهه مقاومت در برابر استکبار بود و طی این سالیان انقلاب فراز و نشیب داشته است، اما این جبهه تقویت شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی عنوان کرد: انقلاب هرگز راه سازش و کوتاه آمدن در برابر جبهه استکبار را به خود راه نداده است و دشمن از تمام قدرت و توان خود استفاده کرده تا اسلام و انقلاب را نابود کند ولی این امر هرگز محقق نشده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اذعان کرد: ایمان، رهبری الهی، مردمی مؤمن و مقاوم، منطقی قوی و مستحکم از ویژگی‌های جبهه مقاومت است ضمن اینکه جنگ بین باطل و حق پایان نمی‌یابد.

اساس عداوت دشمن بر سر اسلام و ولایت است

وی یادآور شد: اساس عداوت دشمن بر سر اسلام و ولایت است، چراکه سعی دارد تا اراده و دین را نابود کند و جبهه مقاومت وظیفه خود می‌بیند تا در مقابل آنان بایستد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی گفت: انقلاب اسلامی به گفته رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها با وجود تمام ریزش‌هایش از حرکت باز نایستاده و مرگ تدریجی آنان را رقم می‌زند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: دشمنان نیز تصریح داشته‌اند که انقلاب نه تنها در نطفه خفه نشد، بلکه صادر شد و آثار آن در کشورها ظهور و بروز پیدا می‌کند.

وی اظهار کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی حدود یک دهه گذشته سخنرانی مفصل داشته و اثبات کرد که آمریکا نه تنها ابر قدرت نیست، بلکه تمام شاخص ابر قدرتی را از دست داده است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی اضافه کرد: انقلاب اسلامی به اعتراف غربی‌ها تنها رقیب توانمندی بود که آمریکا و جبهه او را در معرض فرسایش و اضمحلال قرار داد.

وی بیان کرد: دشمنان می‌گویند که هسته مقاومت در اکثر کشورها حتی کشورهای محتاج به ما تشکیل شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: محور دیگر اعترافات دشمن این است که انقلاب توانست نبرد را از مرزهای خود به مرزهای ما یعنی رژیم صهیونیستی برساند و جبهه مقاومت بزرگ‌تر از ایران شده است و عالم گیر می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی ادامه داد: فرهنگ انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت در روح جوانان یهودی و نصرانی‌ها رسوخ پیدا کرده است و این گفتمان مقاومت در بین طرفداران ادیان دیگر ریشه دوانده است.

وی اذعان کرد: انقلاب اسلامی با گفتمان مقاومت قلوب مقاومت و سنگرهای جهان را فتح کرده است و دولت‌ها هم فتح می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در غزه هرچه را که ویران کردند برای شکستن اراده مردم آن بود ولی آنان نتوانستند این امر نابودی محقق کنند.

غزه به ما آموخت که شهادت شکست نیست

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی تصریح کرد: غزه به ما آموخت که شهادت شکست نیست ولی اگر ارادت شکسته شود، کار مقاومت تمام است.

وی ادامه داد: وضعیت در لبنان و غزه بسیار مطلوب است و وعده صادق ۲ بیش از آنکه رژیم صهیونیستی را بشکند قلب جبهه مقاومت را قوی کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آنچه مهم است بعد از سختی‌ها و فشارها عملیات وعده صادق ۲ بسیار کارساز وموثر بود و در وعده صادق ۱ یک رزمایش انجام دادیم و ما در وعده صادق ۲ حداقل ۸۰ درصد موشک‌ها به هدف اصابت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی اظهار کرد: وعده صادق ۳ یعنی خطبه‌های مقام معظم رهبری و سخنان ایشان جبهه مقاومت را مستحکم‌تر کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز حزب الله سازماندهی فوق العاده ای را بازسازی کرده است و مدیریت منسجم و پشتیبانی بس نظیری دارد و توانسته در ظرف یک ماه بیش از یک سال گذشته از رژیم صهیونیستی کشته بگیرد و مراکز آنها را بمباران کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی خاطرنشان کرد: امروز آمریکا اعتراف کرده است که در باتلاق گرفتار شده اما حزب الله تمام شدنی نیست.