تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3827202
شناسه : 3827202
تاریخ :
رزمایش ارزیابی مولدهای برق اضطراری مراکز حیاتی اردبیل برگزار شد اقتصاد ایران: اردبیل- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت:سیزدهمین رزمایش سراسری ارزیابی به کار مولدهای برق اضطراری مراکز حیاتی استان اردبیل برگزار شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حسین قدیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری سیزدهمین رزمایش سراسری ارزیابی به کار مولدهای برق اضطراری مراکز حیاتی و حساس استان اظهار کرد: برای تحقق اهداف این رزمایش، ۶ مرکز حساس و مهم استان جهت بررسی شرایط مولدهای اضطراری آنها انتخاب شده تا میزان آماده به کاری مولدهای این مراکز مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی استفاده از مولدهای اضطراری برای مراکز حساس استان را مهم ارزیابی کرد و افزود: با توجه به ناترازی‌های پیش آمده در تابستان و برای تأمین برق اضطراری کوتاه مدت مراکز و سازمان‌ها، استفاده از این مولدهای اضطراری، توصیه و تاکید می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با اشاره به رصد مستمر مولدهای برق اضطراری مستقر در دستگاه‌های اجرایی و مراکز حساس استان بیان کرد: آمادگی مولدهای این مراکز در شرایط سخت، باید جز اولویت‌ها باشد، به همین منظور این مولدها، باید به صورت مداوم ارزیابی شوند.

وی استفاده از منبع الکتریکی قابل اعتماد در سازمان‌ها و دستگاه‌هایی نظیر بیمارستان‌ها، کارخانه‌ها و ساختمان‌های بزرگ را حیاتی عنوان کرد و گفت: ضرورت تأمین بدون قطعی مراکز مهم باعث شده تا صنعت و تکنولوژی تولید مولدهای انرژی از جمله دیزل ژنراتور روز به روز رشد کند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل ادامه داد: تأمین ۲۴ ساعته انرژِی و قابل اعتماد بودن در شرایط قطعی برق از اصلی‌ ترین ویژگی‌های این مولدها است.

قدیمی با تاکید به لزوم ذخیره سازی سوخت مورد نیاز مولدهای اضطراری موجود در سازمان‌ها و مراکز حیاتی استان اظهار کرد: بررسی آماده به کار کامل و ذخیره سوخت مولدها، در خدمات رسانی آنها نقش بسزایی ایفا می‌کند، از این‌رو در زمان بروز هر حادثه طبیعی یا غیر طبیعی, علاوه بر تحمیل کمترین آسیب، وقفه‌ای در خدمات رسانی ایجاد نمی‌شود.